خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,032

فیلیپه لوئیز: امیدوارم در اتلتیکو مادرید بازنشسته شوم

فیلیپه لوئیز: امیدوارم در اتلتیکو مادرید بازنشسته شوم
این مدافع برزیلی که یک سال را در لیگ برتر انگلستان و همراه با تیم چلسی سپری کرد، پس از دیدار شب گذشته تیمش مقابل رئال سوسیداد به خبرنگاران گفت:

امیدوارم که در اتلتیکو مادرید بازنشسته شوم. در فصلی که ما قهرمان لیگ شدیم، کوکه همیشه در جلوی من بازی می کرد. من تمام حرکات و نحوه بازی او را می شناسم. من همیشه سعی می کنم که بازی خود را با او پیوند دهم و حقیقت این است مهم نیست حریف مقابل چه تیمی باشد. مهمترین نکته کار دفاعی است که کوکه انجام می دهد، و کار من را آسان تر می کند. بازیکنی که بیش از همه مرا شگفت زده می کند، تیاگو مندس است. او کیفیت خالصی دارد و بازی کردن با او بسیار آسان است. او در تیم برای همه بازی می کند.
سیمئونه و من سال های زیادی را در کنار هم سپری کرده ایم و نیازی نیست که چیز بیشتری به من بگوید. من ایده های او در مورد فوتبال را می شناسم چون کار خود در اتلتیکو را با هم آغاز کرده ایم.

برچسب‌ها: فیلیپه لوئیز اتلتیکو مادرید کوکه تعصب عشق

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

443 اتلتیکو تورس1394/05/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi