خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,273

سپاهان و مشکل یک راه دو بازیکن خارجی اش

سپاهان و مشکل یک راه دو بازیکن خارجی اش
به گزارش سپاهان اف سی و به نقل از تابناک ورزشی، در حالی که کادر فنی و مسئولان باشگاه سپاهان اصفهان امیدوار بودند با حل مشکل دو بازیکن خارجی این تیم قدرت تیمشان را افزایش دهند، حالا باید یک اتفاق تلخ را تجربه کنند.
سپاهانی ها در فصل نقل و انتقالات پادووانی مدافع تیم فوتبال نفت تهران را به خدمت گرفتند و پریرا را نیز به عنوان مهاجم از قبل در اختیار داشتند اما برای صدور کارت بازی آنها باید از باشگاه برزیلی تسویه حساب و کارت دریافت می کردند.
این کار مستلزم این بود که سپاهانی ها به باشگاه برزیلی پول پرداخت کنند اما این اتفاق رخ نداد و با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فوتبال دنیا، حالا این دو بازیکن نمی توانند تا نیم فصل به سپاهان بیایند.
سپاهان تنها در صورتی می تواند در نیم فصل دوم از این بازیکنان استفاده کند که مبلغ مورد نیاز باشگاه های برزیل را به آنها پرداخت کند تا ITC این بازیکنان صادر شود.

برچسب‌ها: ITC لوناردو پادوانی لوسیانو پریرا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

429 افسی اصفهان (ح)1394/05/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi