خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

پرسش و پاسخ از اشلی یانگ

پرسش و پاسخ از اشلی یانگ
وبسایت رسمی باشگاه منچستریونایتد طبق روال همیشگی خود، به سراغ یکی دیگر از بازیکنان تیم رفته است و سوالات متنوعی را از وی پرسیده است. این بار قرعه به نام اشلی یانگ افتاده است.
به گزارش سایت رسمی منچستریونایتد، اشلی یانگ به تعدادی از سوال های مطرح شده توسط سایت باشگاه پاسخ داده است.
س-از چه بخشی از تمرینات بیش از بخش های دیگر لذت می بری؟
پ- بازی در تیم هایی با نفرات اندک، زیرا از جنبه طنز بالایی برخوردار است و همچنین بُعد رقابت طلبانه ای را نیز در خود دارد، زیرا شما می خواهید دیگران را تحت تاثیر بگذارید و به تیم اصلی راه پیدا کنید.
س-چه کسی بهترین گلی را که تا به اکنون در تمرینات دیده ای، به ثمر رسانده است؟ می توانی آن گل را توصیف کنی؟
پ- آن قدر گل های خوب به ثمر رسیده است که انتخاب یک گل سخت خواهد بود، اما احتمالاً یکی از گل های اسکولزی را انتخاب می کردم.
س- به ما درباره بهترین گلی که خودت در تمرینات به ثمر رسانده ای بگو…
پ- قطعاً گل های بسیار زیادی بوده اند (می خندد). یک بار در طول تور پیش فصل، از کناره های زمین به داخل زدم و توپ را به کنج دروازه فرستادم. عالی خواهد بود اگر آن را در یک بازی رسمی بتوانم تکرار کنم.
س- چه کسی در تمرینات بیش از دیگران به رقابت کردن اهمیت می دهد؟
پ- وازا (رونی)
س- چقدر بازی های تمرینی یا چالش ها (چالش های برگزار شده توسط باشگاه) را جدی می گیری؟
پ- هر کاری که ما در تمرینات انجام می دهیم جنبه ای رقابتی دارد و این باعث می شود که حس روز مسابقه به بازیکن دست بدهد. هر کسی می خواهد پیروز شود و کسانی که به پیروزی دست نمی یابند، ناراحت و گرفته می شوند. اگر این جو در تمرینات حاکم باشد، شما آن را در زمین مسابقه هم خواهید دید.
س- در تمرینات، بر روی چه ناحیه هایی از بازی ات بیشتر وقت می گذاری یا چه خصوصیاتی از تو هر هفته در حال تغییر است؟
پ- من سعی می کنم که بر روی ضربات سر بیشتر تمرین کنم، اما نمی دانم که هیچ پیشرفتی کرده ام یا خیر. شما تلاش می کنید که روی تمام نقاط ضعفتان کار کنید، اما از طرفی روی نقطا قوت بازی تان کار می کنید تا آن ها را حتی بهتر از گذشته کنید.
س- چگونه از تکنولوژی و تجهیزات کمپ تمرینی منچستریونایتد (AON) برای بهبود بازی ات استفاده می کنی؟
پ- تجهیزات، معرکه است و این برای ما به عنوان یک باشگاه فوق العاده است که چنین امکاناتی را داشته باشیم. چیزهایی مانند سیستم GPS که مربیان از آن استفاده می کنند و اطلاعاتی که از آن کسب می کنند. خوب است که با مربیان نشست داشته باشیم و درباره جزئیات ریز این اطلاعات و چیزهایی که می توانیم در بازی خود آن ها را پیشرفت دهیم، صحبت کنیم.
س- در باشگه بدنسازی چه کارهایی را انجام می دهی؟
پ- کار در باشگاه بدنسازی برای هر بازیکنی از اهمیتی حیاتی برخوردار است. ما بازیکنان، برنامه های متفاوتی را برای بدنسازی داریم، کارهایی هست که برای جلوگیری از مصدومیت انجام می دهیم، کارهایی برای نیم تنه بالای بدن، کار تقویت عضلات پا، … تمام کارهای ممکن را انجام می دهیم. به عنوان یک بازیکن، شما نیاز دارید تا در روزهای مختلف و هفته های مختلف به انجام این تمرینات بپردازید و مربیان هم در آنجا هستند تا به شما کمک کنند.
س- قهرمان تو در مجموعه تمرینی کیست؟ به چه کسی از کارکنان باشگاه علاقه ویژه ای داری؟
پ- جکی کای. او واقعا معرکه است. او برای همه مثل یک مادر می ماند. اگر کسی به کمکی نیاز دارد و یا باید مسئله ای را رفع و رجوع کند، همه به او مراجعه می کنند. “جکی می توانی این کار را بکنی؟”، “جکی می توانی در این زمینه به من کمک کنی؟”. مطمئن هستم که مواقعی هست که تلفن او زنگ می خورد و او با خود می گوید که “نه، من به تلفن پاسخ نخواهم داد”، اما او همیشه پاسخگو است.
س-و در نهایت، اگر قرار باشد که 4 تن از هم بازیانت را برای تشکیل یک تیم 5 نفره در تمرینات انتخاب کنی، آن ها چه کسانی خواهند بود؟
پ- من به یک مدافع نیاز دارم… دیلی (بلیند) را در آنجا می گذارم. سخت است، می شود نیمکت ذخیره هم انتخاب کنم؟ اوکی. همچنین وازا (رونی)، کاراس (کریک) و خوان را هم انتخاب می کردم.
منبع:منچستر نیوز

برچسب‌ها: اشلی یانگ منچستر یونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

21 0

290 میلاد ای پی1394/05/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi