خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,282

اشنایدرلین: تمام زندگی ام، برای این انتقال تلاش می کردم

اشنایدرلین: تمام زندگی ام، برای این انتقال تلاش می کردم
به گزارش بخش بین المللی ورزش 11، مورگان اشنایدرلین بازیکن خط میانی منچستر یونایتد می گوید با وجود فشار ها و انتظارات ترسی برای بازی در این تیم ندارد.

این بازیکن 25 ساله اولین دیدار خود را برای منچستر در پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل تاتنهام انجام داد. وی در تابستان امسال با قراردادی 25 میلیون یورو از ساوت همپتون راهی الدترافورد شد.

او به خبرنگاران گفت:
-

تمام زندگی ام، برای این انتقال تلاش می کردم. من در حال حاضر 25 سال سن دارم و با تجربه ای که دارم می توانم رو به جلو حرکت کنم. بازی در اینجا متفاوت است چرا که طرفداران بیشتری وجود دارد اما بعد از آن، این یک بازی فوتبال است. البته انتظارات هم از شما بیشتر خواهد شد، نگاه ها و تمرکز روی عملکرد شما است اما من از این نمی ترسم.

من می دانم که اینجا بازیکانی بسیار خوبی وجود دارد و من در یک باشگاه خوب با ساختار خوب هستم. من نمی توانم صبر کنم تا نشان دهم که چه کارهایی می توانم انجام دهم.

برچسب‌ها: اشنایدرلین منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

214 گلدن در1394/05/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi