خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

هدیه شواین اشتایگر به هوادارش

هدیه شواین اشتایگر به هوادارش
باستین شواین اشتایگر به یکی از هوادارانش که لباس او را با شماره 23 خریده بود قول داد یک پیرآهن شماره 31 امضا شده برایش ارسال کند.

شواین اشتایگر در رقابتهای پیش فصل با شماره 23 به میدان رفت ولی در شروع فصل پیرآهن شماره 31 را که در دو فصل گذشته بر تن فلینی بود به این بازیکن رسید.

فلورین ماکر یکی از هواداران شواینی با ارسال پیامی در صفحه شخصی شواین اشتایگر در فیسبوک به او گفت: " سلام باستین. من غمگینم از اینکه پیرآهن تو را با شماره 23 خریدم. من مطمئن بودم تو در این فصل شماره 23 را می پوشی. حالا من شماره 31 را دوست دارم ولی آدیداس حاضر به عوض کردن لباس نیست. من 103 یورو برای آن پول دادم. من 23 لباس از تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ با نام تو دارم. لطفاً به من کمک کن تو خدای فوتبالی من هستی."

شواین اشتایگر در پاسخ به پیام این هوادار نه تنها اعلام کرد یک پیرآهن منچستر یونایتد با شماره و نام خودش امضا میکند و برای او میفرستد بلکه عنوان کرد 31 لباس دیگر هم برای هوادارانی که لباس شماره 23 او را خریده اند خواهد فرستاد. به شرطی که عکس لباسی که خریده اند را ارسال کنند.

برچسب‌ها: منچستریونایتد اشنایدر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

204 بست آف د ورد1394/05/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi