خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,118

لوئیز سوارز؛ بازیکنی کلیدی مثل همیشه!

لوئیز سوارز؛ بازیکنی کلیدی مثل همیشه!
در نمایش دیدنی بارسلونا برابر سویا در فینال تفلیس، کاتالان ها جشنواره گلی به راه انداختند که سوارز علاوه بر اینکه در به ثمر رسیدن سه گل اول آن نقش به سزایی داشت، چهارمین گل این جشنواره را نیز خود وارد دروازه آندلسی ها کرد.
لوئیز سوارز بازیکنی است که هیچ گاه قدرت و مهارت خود را از دست نمی دهد. او در فینال تفلیس نقش کلیدی در فتح چهارمین جام آبی اناری ها داشت. هر چند که لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد و پدرو گل قهرمانی را به ثمر رساند؛ اما تلاش مسمره ثمر این مهاجم اروگوئه ای را نمی توان نادیده گرفت.
با وجود اینکه مهاجم اروگوئه ای بارسا، تنها یک سال است که لیورپول را ترک کرده و به جمع آبی اناری پوشان پیوسته، اما با هنرنمایی های خود در دو فینال پراهمیت برلین و تفلیس، توانست خود را به عنصری مهم و ارزشمند در این تیم تبدیل کند. به امید موفقیت های بیشتر این بازیکن . . .

برچسب‌ها: بارسلونا لوئیز سوارز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

287 کامبیز گلکسی1394/05/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi