خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

رومرو عملکرد خوبی داشت؛ بازیکنان جدید هماهنگی خوبی نشان دادن

رومرو عملکرد خوبی داشت؛ بازیکنان جدید هماهنگی خوبی نشان دادن
کریس اسمالینگ از عملکرد 5 بازیکن جدید منچستریونایتد در اولین بازی فصل این تیم در لیگ برتر ستایش کرد.
به گزارش سایت رسمی منچستریونایتد، گل به خودی کایل واکر باعث شد تا منچستریونایتد اولین بازی فصل خود را با پیروزی پشت سر بگذارد. در همین حال، اسمالینگ با اذعان بر اینکه شیاطین سرخ همچنان در حال کسب هماهنگی بیشتر و شاخت نقطه ضعف هایشان هستند، از عملکرد بازیکنان جدید یونایتد تمجید کرد. اسمالینگ که خود بازی بسیار خوبی را به نمایش گذشت، درباره بازی دیروز و عملکرد هم تیمی های جدیدش گفت:
در فصل گذشته، فکر می کنم که در بازی افتتاحیه، بازی بهتری را از آنچه که دیروز دیدید به نمایش گذاشتیم، اما با این حال مقابل سوانزی شکست خوردیم. فکر می کنم آمادگی تیمی مان موجب شد تا بازی دیروز را با پیروزی پشت سر بگذاریم. این قدمی در راه درست است. فکر می کنم سرجیو (رومرو) نقش خوبی در بازی داشت. او از دروازه اش بیرون می آمد و محوطه جریمه را پوشش می داد. این چیزیست که به عنوان یک مدافع، دوست دارید در ناحیه پشت سرتان داشته باشید. زیرا هنگامی که یک دروازه بان حضوری فعال را در محوطه جریمه دارد، بسیاری از مشکلات حل می شوند.
فکر می کنم تمام خریدهایمان به خوبی در ترکیب ما جا افتاده اند و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند. دارمیان در دفاع راست معرکه بود. به جز سرجیو که در پیش فصل حضور کمی را داشت، همه آن ها در تمرینات پیش فصل به طور کامل حضور داشتند و این برای آن ها خوب بود. این امر موجب شد تا آن ها با بازیکنان هماهنگ شوند و فکر می کنم که این نکته در بازی دیروز مشخص بود.
در غیبت فیل جونز، دیلی بلیند دیروز در کنار کریس اسمالینگ قرار گرفت و عملکرد او موجب شد تا اسمالینگ به تحسین این ملی پوش هلندی نیز بپردازد. اسمالینگ درباره بلیند گفت:
دیلی یک فوتبالیست همه کاره است. او در کار کردن با توپ بسیار خوب است و همچنین در جایگیری نیز مهارت خوبی دارد، چیزی که به عنوان یک مدافع وسط به آن نیاز دارید. او به خوبی خود را در آن پست جای داد. فکر می کنم مشکلاتی هم در تیم بود. تعداد بسیار کمی از بچه ها در تور پیش فصل برای 90 دقیقه به میدان رفته بودند. در 15 دقیقه آخر، چندین بازیکن ما خسته به نظر می رسیدند، اما ما تمام تلاشمان را انجام دادیم و این باعث یکپارچگی ما شد. در سال قبل ما در 3 دیدار نخستین شروع خوبی را نداشتیم و این موجب شد تا کار برای ما سخت شود، اما فکر می کنم که شادی های بازیکنان در پایان بازی نشان داد که چقدر این پیروزی برایمان اهمیت دارد. این یک پیروزی بزرگ بود.

برچسب‌ها: رومرو منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

159 میلاد ای پی1394/05/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi