خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,052

احتمالی ؛ خروج آدما ترائوره و آلن هالیلوویچ در هفته آینده

احتمالی ؛ خروج آدما ترائوره و آلن هالیلوویچ در هفته آینده
بنا به گزارش های وب سایت ال موندو 2 ستاره جوان و آینده دار باشگاه بارسلونا ممکن است در هفته آینده بارسا را ترک خواهند کرد.
باتوجه به سقوط بارسا B به دسته 3 اسپانیا بازیکنان آینده دار این تیم دیگر نمیخواهند در آن تیم به فعالیت خود ادامه دهند همچنین سرمربی تیم اصلی یعنی لوئیس انریکه برخی از بازیکنان تیم بارسا B همچون ساندرو ، مونیر و سمپر را به تیم اصلی اضافه کرده است اما با توجه به سن کم آلن و آدما این 2 بازیکن نمیتوانند در این فصل برای تیم اصلی به میدان بروند البته لازم به ذکر است که آلن در تمرینات پیش فصل بارسا حضور داشت و در تور آمریکا چند بازی به میدان رفته است.
ال موندو گزارش داد که در هفته های آینده بارسا این دو بازیکن را به فروش می رساند و مقصد احتمالی هم لیگ انگلیس خواهد بود در هفته های گذشته آداما ترائوره به کشور انگلیس سفر کرده بود و از امکانات باشگاهایی همچون لیورپول ، استوک سیتی و استون ویلا دیدن کرده بود به نظر میرسد که در پایان به یکی از این تیم ها منتقل شود مبلغ آزاد سازی آداما 15 میلیون یورو خواهد بود بنا به گفته های رسانه های آلمان پپ گواردیولا هم به جذب او علاقه مند است اما بعید است که مسئولان باشگاه بارسلونا این بازیکن را به بایرن مونیخ بدهند و بدون شک در قرارداد آن بند پیش خرید وجود خواهد داشت.
آلن هالیلوویچ هم یکی از ستاره های آینده دار تیم بارسا B است این بازیکن جوان در تور آمریکا چند بازی برای بارسا به میدان رفت همچنین در بازی روز های گذشته مقابل آس رم جام گمپر هم به میدان رفت به نظر میرسد او هم باشگاه را ترک کند ، تیم های زیادی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن هستند هامبورگ تیمی است که علاقه زیادی به آلن دارد و مدیر ورزشی این تیم در مصاحبه عنوان کرد تمام تلاش خودمان را برای جذب او خواهیم کرد ، اسپورتینگ خیخون دیگر تیمی است که علاقه زیادی به جذب وی دارد و در روز های گذشته سرمربی این تیم در مصاحبه خود گفت آروزی من جذب این ستاره جوان است باید منتظر ماند.
مدیر ورزشی جدید باشگاه بارسلونا یعنی روبرت در مورد وضعیت آلن هالیوویچ گفت او به احتمال فراوان تیم را به صورت قرضی ترک خواهد کرد همچنین او گفت با آلن هم صحبت کردیم و او از همه چیز با خبره اگه اون باشگاه رو ترک کنه سال آینده دوباره باز خواهد گشت.

برچسب‌ها: ترائوره هالیلوویچ بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

301 اف سی آزلگرونا1394/05/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi