خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,345

فردا شب کی‌روش و رونالدو با هم آشتی می‌کنند؟

فردا شب کی‌روش و رونالدو با هم آشتی می‌کنند؟
آی اسپورت - فردا شب مراسم ازدواج خورخه مندس و همسرش در شهر لیسبون پرتغال برگزار می‌شود. مندس دومین فرد پرنفوذ در فوتبال دنیا به حساب می‌آید که مدیر برنامه‌های اکثر ستارهها و مربیان بزرگ فوتبال دنیاست. کریس رونالدو، دی ماریا، فالکائو، خوزه مورینیو، اسکولاری، کی‌روش، نانی و... از جمله بازیکنن و مربیانی هستند که زیر نظر او کار می‌کنند. مندس در بزرگترین نقل و انتقال‌های تاریخ فوتبال دنیا نقش داشته و چهره‌ای بسیار معروف به حساب می‌آید. طبیعی است که برای مراسم عروسی او مشتی از ستاره‌های فوتبال دنیا دعوت شوند. به گزارش رسانه‌های پرتغال، اکثر چهره‌های بزرگ فوتبال دنیا از جمله کی‌روش و رونالدو به این مراسم دعوت شده‌اند. هیچ بعید نیست رونالدو و کی‌روش که از جام جهانی 2010 با هم دچار اختلاف شدند، در این مراسم اختلاف و مشکلات را کنار بگذارند و با هم آشتی کنند.

برچسب‌ها: ایران ایران-کیروش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

322 Pooya Messi1394/05/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi