خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سیاه جامگان
اتحاد سیاه جامگان
35
425

کامدار: انگار در تنور نان می پختیم

کامدار: انگار در تنور نان می پختیم
احمد امیرکامدار در مورد شرایط بد آب و هوایی که در اهواز با آن مواجه شدند گفت: انگار که در نانوایی داخل تنور بودیم و داشتیم نان می پختیم. از هواپیما که پایین آمدیم بوی نان و گرمای تنور به صورتمان زد. هوا به شدت گرم بود اگر در آن هوا خدایی نکرده اتفاقی برای کسی می افتاد، چه کسی جوابگو بود. نفسمان بالا نمی آمد. یک استارت که می زدی باید 5 دقیقه ریکاوری می کردی.

او در مورد جریان بازی ادامه داد: آنقدر هوا گرم بود که داور هم جان نداشت راه برود و مدام هم وسط زمین می ایستاد و توپ به او برخورد می کرد. سر این قضیه به مشکل برخورده بودیم، آخر سر هم که بازیکن ما اخراج شد. در دمای 55 درجه فوتبال بازی کردن اینجور مسائل را هم دارد اما 28 هفته باقی مانده و جبران خواهیم کرد.

هافبک سیاه جامگان در مورد دیگری با بازیکن استقلال اهواز گفت: بازیکن حریف با لگد به پای من زد بعد من دستم را روی سرش گذاشتم و گفتم کمی آرام تر. جالب اینجا بود که او روی من خطا کرده بود ولی خودش روی زمین افتاد. من واقعا آن وسط مانده بودم که چه کار کنم جالب اینجا بود که 2 بازیکنشان آمده بودند و به من اعتراض می کردند.

کامدار درباره دیدار با نفت تهران در هفته سوم لیگ برتر نظرش را اینگونه بیان کرد: نمی توان نظر خاصی درباره تیم ها داد ولی نفت تهران پارسال بهترین فوتبال را ارائه می داد آنها هم از این بازی امتیاز می خواهند اما ما هم باید شروع کنیم به امتیاز جمع کردند. کار سختی داریم، بازی با نفت تهران سنگین است اما می خواهیم استارت بردهایمان را از این بازی بزنیم.

وی در پایان افزود: حقمان در دیدار با استقلال اهواز باخت نبود و باید می بردیم مطمئن باشید سیاه جامگان مشهد حرف های زیادی برای گفتن دارد.

برچسب‌ها: کامدار هافبک سیاه جامگان سیاه جامگان شرایط بد آب و هوایی اهواز اخراج نفت تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

387 سردار سورنا گرز1394/05/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi