خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

رحمانی: برای کمک به تیم ملی آماده‎ام

رحمانی: برای کمک به تیم ملی آماده‎ام
رحمانی در مورد وضعیت خودش و تراکتورسازی توضیحات کاملی می‌ دهد.
تجربه متفاوتی را پشت سر می‌ گذارم
از روز اولی که پا به تیم تراکتورسازی تبریز گذاشتم انگیزه های فراوانی در سر داشتم و سخت تمرین کردم بعد از چند ماه انجام تمرینات انفرادی بالاخره چند وقت پیش توانستم تمرینات گروهی را آغاز کنم. خدا را شکر مهیا بود در تراکتور هم دوستان خوبی دارم و هم اینکه از حمایت هواداران خونگرم تبریزی برخوردار هستیم. تجربه متفاوتی را در تیم جدیدم پشت سر می‌ گذارم. خدا را شکر همه چیز خوب است، انشاالله بتوانیم هر هفته بهتر شویم و بهترین عملکرد را داشته باشیم تا در نهایت دل مردم را شاد کنیم.

دربی را تجربه کرده بودم اما نه از نوع تبریزی اش
پیش از این دربی های زیادی در خوزستان با تیم فولاد تجربه کرده بودم اما دیروز برای اولین بار در جو دربی تبریز قرار گرفتم، خدا را شکر اولین تجربه حضورم در دربی تبریز با پیروزی تیمم همراه شد. در ضمن این نکته را بگویم که متاسفانه روز گذشته نتوانستم از ابتدا برای تیمم به میدان بروم و دلیلش این بود که از بعد بازی نفت تهران شرایط جسمی خیلی خوبی نداشتم و پزشک تیم صلاح دید که من از ابتدا بازی نکنم به همین خاطر اواخر نیمه دوم به میدان آمدم، خیلی دوست داشتم در اولین دربی تبریز که به میدان می‌ روم گلزنی کنم. تمام تلاشم را نیز انجام دادم یکی، دو موقعیت نیز گیرم آمد اما با بدشانسی به بیرون رفت. خیلی دوست دارم در بازی های بعدی برای تراکتورسازی گلزنی کنم.

گلزنی شجاع را پیش‌بینی کرده بودم
جا دارد اینجا به دوست خوبم شجاع خلیل‌زاده بابت اینکه در بازگشتش به میادین موفق به زدن 2 گل شد، تبریک بگویم. از طرفی خوشحالم که حرف من به حقیقت پیوست زیرا قبل از بازی به شجاع گفته بودم تو گل می‌ زنی و همین طور هم شد. از ته دلم برایش خوشحالم زیرا شرایطی مشابه با او داشتم و درک می‌ کنم چقدر زیرفشار بوده و آن دو گل باعث شد بار سنگینی از روی دوش این بازیکن برداشته شود. انشاالله که شجاع تا آخر فصل همین گونه با قدرت به کارش ادامه دهد.

از گلزنی و پاس گل دادن لذت می‌ برم
دیروز هافبک مهاجم بودم و عقب بازی نمی کردم، آقای تونی گفت به داخل زمین برو و حفظ توپ کن. درست است که پست تخصصی من هافبک هجومی است و خودم هم میل به حمله و گلزنی بالایی دارم و همیشه از گلزنی و دادن پاس گل لذت برده ام اما من در خدمت آقای تونی و تیم تراکتورسازی هستم هرجا که بگویند بازی می‌ کنم. در پست من بازیکنان بسیار خوبی مثل رفیعی، نریمان‌جهان، بهزاد کریمی بازی می‌ کنند که بازیکنان بسیار موثری هستند به هر حال آقای اولیویرا بهتر از همه می‌ تواند تشخیص دهد که چه کسی در چه پستی به میدان برود.

در انتخاب لقب نقشی نداشته ایم
به من و سروش رفیعی لقب دوقلوهای جدید تراکتورسازی را داده اند ما در انتخاب این لقب نقشی نداشته ایم ولی شاید چون اکثرا در تمرینات کنار هم دیده می‌ شویم به ما دوقلو می‌ گویند خب من و سروش همبازی های سابقه هم هستیم و هر دو از فولاد به تراکتور آمده ایم. البته جو تراکتورسازی به نوعی است که همه بازیکنان با یکدیگر صمیمی هستند.

برای بازگشت به تیم‌ملی سراسر انگیزه هستم
پیش از شروع فصل در مصاحبه هایم گفته بودم می‌ خواهم از بختیار سابق نیز بهتر شوم. الان هم تمام تلاشم را برای رسیدن به این هدف انجام می‌ دهم. نمی‌ گذارم دوری 9 ماهه از فوتبال آرزوها و هدف هایی که همیشه در سر داشتم از من بگیرد. ابتدا تمام تلاشم را می‌ کنم تا مهره مثمرثمری برای تراکتورسازی باشم و بعد از آن بتوانم به تیم‌ملی کشورم نیز کمک کنم. من تجربه زیادی کنار کی‌روش و بازیکنان تیم‌ملی در جام‌جهانی و خیلی از اردوهایی که با هم داشتیم به دست آوردم. بدون شک برای بازگشت به تیم‌ملی خیلی انگیزه دارم و کاملا آماده هستم. آقای کی‌روش در این مدت واقعا پشتم بود و پیگیر این بود که ببینند مصدومیتم چه زمانی به اتمام می‌ رسد، خدا را شکر حالا خوب شد و می‌ توانم به تیم‌ملی کمک کنم.

از کسانی که کمک کردند مصدومیت لعنتی را فراموش کنم، ممنونم
یک بار دیگر از تمام مسوولین فدراسیون فوتبال و شخص آقای کی‌روش که در این مدت زحمات زیادی کشیدند تا بتوانم به شرایط آرمانی برگردم و آن مصدومیت لعنتی را فراموش کنم تشکر می‌ کنم. از همه کسانی که در این مدت به من کمک کردند از جمله دکتر شهاب، آفتابی، فتحی، کیهانی کمال تشکر را دارم.

برچسب‌ها: رحمانی تراکتور سازی تبریز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

47 2

335 منچستر زز1394/05/17

19 مرداد (16:31)


بارسلوناخوی: یاشاسین تراختور وبازیکنان

18 مرداد (13:02)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi