خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,213

محمد نوری : به این پرسپولیس سخت نگیرید

محمد نوری : به این پرسپولیس سخت نگیرید
محمد نوری بازیکن جدید المسیمیر قطر که فصل آینده بازوبند این تیم را می بندد گفت و گویی در مورد شرایط خودش و پرسپولیس گفت:

در اردوی اسلوونی هستم

در حال حاضر شرایط خوبی دارم و برای اردوی آماده سازی همراه تیم به اسلوونی آمده ایم. هر روز دو جلسه تمرین می کنیم و شرایط خوبی برای شروع لیگ قطر داریم.می خواهم با اوج آمادگی برای تیمم بازی کنم.این تیم تازه به لیگ برتر آمده و بودجه اش نسبت به تیم های دیگر پائین تر است اما این تیم 4 بازیکن خارجی جذب کرده و امیدوار هستند با این 4 بازیکن نتایج خوبی بگیرند و در لیگ بمانند.

در المسیمیر هافبک دفاعی هستم

مربی این تیم حساب ویژه ای روی من باز کرده تا بتوانم در وسط زمین کار را برای این تیم در بیاورم.مربی می خواهد در این تیم از من به عنوان تک هافبک دفاعی استفاده کند چون چند بازی آخر پرسپولیس را دیدند و اعتقاد دارند تجریه من در این پست می تواند به تیم کمک کند.البته به همین دلیل از دروازه دور هستم و برایم سخت است چون به گلزنی و پاس گل دادن عادت کردم. اما مربیان المسیمیر اعتقاد دارند تجربه من می تواند در هافبک دفاعی بیشتر کمک کند و من هم می خواهم به تیمم کمک کنم.

پرسپولیس همیشه تیم محبوب من است

من بازی های پرسپولیس و نتایج این تیم را دنبال می کنم. پرسپولیس تیم محبوب من است و این تیم را دوست دارم و بهترین سال های فوتبالی ام را در این تیم گذراندم و در کنار بزرگانی مانند علی کریمی و مهدوی کیا بازی کردم. من سه سال در این تیم کاپیتان بودم و با برد و باخت های این تیم زندگی کردم و همیشه پیگیر نتایج تیم هستم و هر دو بازی پرسپولیس را هم دیدم.

پرسپولیس روی یک اشتباه فردی باخت

پرسپولیس در بازی اول برابر پدیده خیلی خوب بود واین تیم می توانست برنده شود اما موقعیت هایش گل نشد و گاهی اوقات یک تیم بدشانسی می آورد. در بازی دوم شرایط آب و هوایی اصلا خوب نبود و شاید به همین دلیل بازیکنان نتوانستند با آمادگی صد در صد بازی کنند.حریف در همان شرایط تمرین می کند و شرایط آب و هوایی برای این تیم سازگار تر است. متاسفانه در این بازی روی یک اشتباه فردی و یک شوت پرسپولیس نتیجه را واگذار کرد. من وقتی فهمیدم پرسپولیس نتیجه را واگذار کرده خیلی ناراحت شدم.

بازیکنان پرسپولیس مرد بازی های سخت هستند

با توجه به شناختی که از برانکو و بازیکنان این تیم دارم می دانم جبران می کنند. پرسپولیس دو، سه بازی سخت دارد و باید نتیجه بگیرد. بازیکنان پرسپولیس مرد بازی های سخت هستند و هرچقدر تیم از حاشیه دور باشد موفق تر می شود.این تیم بازیکنان جوانی دارد و برای موفقیت زمان می خواهد.

پرسپولیس بازیکنان بزرگی دارد

تیم بازیکنان بزرگ و قدیمی دارد و بازیکنانی مثل بنگر،نوروزی و نورمحمدی مطمئنا به بازیکنان جوان کمک می کنند.پرسپولیس بازیکنان بزرگ و خوبی دارند و می توانند عصای برانکو باشد. در این ابتدای لیگ با پرسپولیس سخت برخورد کردند اما این تیم بازی به بازی بهتر می شود و هنوز شروع لیگ است.پرسپولیس اگر می برد همه راضی بودند و بعد از این باخت این حرف و حدیث ها بوجود می آید.با تجربه ای که بچه ها دارند اجازه نمی دهند این حرف ها روی آنها تاثیر بگذارد و بازیکنان قدیمی به جوان ها کمک می کنند.

بازوبند کاپیتانی المسیمیررا به من دادند

بازوبند کاپیتانی در المسیمیر را به من دادند و تیم خوبی داریم. در این مدت هم بیشتر با آندرانیک تیموریان بودم که آنها در هلند اردو زده اند. با تیم جباری و منتظری بازی دوستانه داشتیم و چند بار اشکان دژاگه را دیدم و با مهرداد پولادی هم دیدار داشتم و در این مدت تمام بچه های ایرانی را دیدم.

برچسب‌ها: محمد نوری پرسپولیس تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 1

486 لورکوزن شمال1394/05/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi