خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,727

استقلال به دنبال برد چهارم مقابل ژنرال

استقلال به دنبال برد چهارم مقابل ژنرال
امیر قلعه نوعی تاکنون به عنوان سرمربی چهار تیم استقلال اهواز، مس کرمان، سپاهان اصفهان و تراکتور سازی تبریز و در نه دیدار در مقابل آبی پوشان تهرانی قرار گرفته است.

اولین فصل حضور قلعه نویی در نیمکت مقابل استقلال با همنام اهوازی آنها بود.دیدار رفت این دو تیم با پیروزی تیم اهوازی همراه بود و دیدار برگشت که با تغیرات گسترده ای در استقلال تهران همراه بود و منصور پورحیدری به جای رولند کخ بر روی نیمکت نشسته بود با تساوی بدون گل خاتمه بافت.

قلعه نوعی پس از جداییش از نیمکت تیم ملی در نیم فصل دوم لیگ 87-86 به تیم بحران زده مس کرمان پیوست.دیدار مس و استقلال در کرمان با حواشی روبرو شد.حضور مهدی رحمتی در دروازه مس و گرفتن پنالتی در آن دیدار به امیر قلعه نوعی کمک کرد تا دومین پیروزی خود را در مقابل شاگردان سابقش کسب کند.مهمترین اتفاق پس از بازی نیز مشت های گره کرده امیر قلعه نوعی به سمت هوادارن استقلال بود که تا مدتها مورد غضب آنها قرار گرفته بود.

دو فصل حضور قلعه نوعی در دیار نصف جهان و بازی های سپاهان و استقلال با شرایط برابری بود.حاصل چهار دیدار این دو تیم در آن دو فصل یک برد دو تساوی و یک شکست برای قلعه نوعی بود.

چهارمین تیمی که امیر قلعه نوعی را در مقابل استقلال قرار داد تراکتور سازی تبریز بود.بازی رفت در استادیوم آزادی به برتری سه بر دو تیم تبریزی خاتمه یافت.دیدار برگشت در تاریخ 9 بهمن 1390 که با حواشی زیادی برگزار شد با برتری آبی پوشان پایان یافت.از جمله حواشی این بازی می توان به پرتاب گلوله های برفی به سمت بازیکنان استقلال در حال ورود به رختکن در بین دو نیمه می توان اشاره کرد.

حاصل این نه دیدار برای امیر قلعه نوعی چهار پیروزی سه شکست و دو تساوی می باشد.تیم های امیر قلعه نویی در این نه دیدار موفق شدند تا 12 گل از خط دروازه استقلال عبور دهند و در مقابل یازده گل نیز دریافت کردند.باید دید آیا امیر قلعه نوعی رکورد پیروزی های خود را در مقابل استقلال بهبود خواهد بخشید یا این تیم مظلومی است که چهارمین شکست را به او تحمیل خواهد کرد.

برچسب‌ها: استقلال مظلومی قلعه نویی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

38 0

420 سلمان پارسی1394/05/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi