خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,286

مقایسه پاری‌سن‌ژرمن با رایان گیگز

مقایسه پاری‌سن‌ژرمن با رایان گیگز
پس از آن که تیاگو سیلوا اعلام کرد PSG بسیار بهتر از منچستریونایتد است، مقایسه‌ای بین این باشگاه فرانسوی و بازیکن پیشین شیاطین سرخ انجام گرفته است.
مدتی بود که خبرهایی در مورد انتقال آنخل دی‌ماریای آرژانتینی به پاری‌سن‌ژرمن شنیده می‌شد. سرانجام این بازیکن آرژانتینی راهی تیم پاریسی شد. دی‌ماریا تابستان سال گذشته با مبلغ ۶۰ میلیون پوند و شکستن رکورد نقل و انتقال‌های لیگ فوتبال انگلیس از رئال مادرید راهی منچستریونایتد شده بود تا زیر نظر لوییس فان‌خال هلندی کار کند.
دی‌ماریا در منچستریونایتد پیراهن شماره هفت را به تن کرد تا جانشین بزرگانی چون برایان رابسون، اریک کانتونا، جورج بست، دیوید بکام و کریستیانو رونالدو باشد. این بازیکن آرژانتینی اما در تمام فصل ناامیدکننده ظاهر شد و به هیچ وجه نتوانست نمایش‌ خوبی در ترکیب شیاطین سرخ داشته باشد. حتی بسیاری بر این باورند که اشتباه بچگانه او در رویارویی با آرسنال در جام حذفی سال گذشته و اخراجش به عدم قهرمانی منچستری‌ها در این جام منجر شده است.
دی‌ماریا پس از پایان فصل گذشته به همراه تیم ملی فوتبال آرژانتین در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا شرکت کرد و عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد. پس از آن به تعطیلات تابستانی رفت و قرار بود به اردوی منچستریونایتد در کشور آمریکا برود. او پرواز را از دست داد و وقتی از لوییس فان‌خال، سرمربی هلندی این تیم در مورد دی‌ماریا سوال شد، او اظهار بی‌اطلاعی کرد.
پس از آن بود که خبرهای زیادی در مورد خروج از از منچستریونایتد و پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن شنیده شد. سرانجام دو روز پیش دی‌ماریا در قطر دیده شد که برای آزمایش‌های پزشکی تیم پاریسی به این کشور سفر کرده بود. او با سران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که قطری هستند دیدار کرد و در نهایت هم با این تیم قرارداد بست.
تیاگو سیلوا، مدافع و کاپیتان باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای اغوا کردن آنخل دی‌ماریا در پیوستن به این تیم حرف‌های عجیبی به زبان آورد. سیلوا اعلام کرده بود پاری‌سن‌ژرمن خیلی بهتر از منچستریونایتد است زیرا در سال‌های اخیر جام‌های زیادی کسب کرده. او PSG را یک سر و گردن بالاتر از یونایتدها دانسته بود اما آمار و ارقام چیز دیگری نشان می‌دهد.
در زیر مقایسه‌ای بین باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و رایان گیگز، کاپیتان پیشین و اسطوره منچستریونایتد انجام گرفته است. گیگز در پایان فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ از دنیای فوتبال کناره‌گیری کرد و اکنون نیز به عنوان دستیار فان‌خال در این تیم فعالیت می‌کند.
گیگز ۴۱ سال دارد و از تاریخ تاسیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تنها ۴۵ سال می‌گذرد. در این مدت، گیگز که تمام دوران فوتبالش را در منچستریونایتد سپری کرده است موفق به ۱۳ قهرمانی با این تیم شده است. این در حالی است که پاری‌سن‌ژرمن تنها پنج قهرمانی در لیگ فوتبال فرانسه دارد که سه جام آن نیز به سه سال اخیر و سرمایه‌گذاری‌های مالکان قطری‌اش بازمی‌گردد.
گیگز توانسته است سه قهرمانی در جام‌های اروپایی را به همراه منچستریونایتد کسب کند. او دو بار در لیگ قهرمانان اروپا جام را بالای سر برده است. از سوی دیگر پاری‌سن‌ژرمن تنها دو بار در جام‌های اروپایی قهرمان شده است که جام کم‌اهمیت اینترتوتو از جمله این جام‌هاست.

برچسب‌ها: رایان گیگز پاری‌سن‌ژرمن منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

243 میلاد ای پی1394/05/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi