خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,464

میلان به جذب مدافع رم نزدیک تر شد

میلان به جذب مدافع رم نزدیک تر شد
به نظر می رسد که در نتیجه چند دور مذاکرات فشرده گالیانی با مدیران رم، السیو رومانیولی نزدیک تر از همیشه برای پیوستن به میلان قرار دارد

به گزارش "مستر90"، این مدافع 20 ساله که محصول آکادمی فوتبال آ اس رم است، فصل گذشته بصورت قرضی در سامپدوریا و زیر نظر میهایلوویچ، 30 بازی انجام داد. میهایلوویچ که فصل آتی مربی میلان خواهد بود، با شناخت خوبی که از رومانیولی دارد، به مدیران میلان توصیه کرده است تا زمینه برای جذب این مدافع آینده دار را فراهم کنند.رومانیولی در سن 17 سالگی توسط زدنیک زمان برای تیم اول رم به میدان رفت و بسیاری او را اینده خط دفتاعی تیم ملی ایتالیا نیز می دانند.
پس از چندین دور مذاکرات امروز گاتزتا دلو اسپپورت ادعا کرد که میلانی ها با ارائه پیشنهادی 25 میلیونی بعلاوه یکسری مزایا، توانسته اند مدیران رم را برای انتقال رومانیولی متقاعد کنند. میهایلوویچ روز گذشته گفته بود که اگر دو بازیکن موردنظر او خریداری شوند قول قرار گرفتن بین سه تیم بالای جدول را خواهد داد. حال به نظر می رسد که یکی از گزینه های او در حال جذب شدن باشد.

برچسب‌ها: میلان رومانیولی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

205 آث میلموند 091394/05/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi