خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,329

انصاری‌فرد: به تیمی آمدم که بازی کنم

انصاری‌فرد: به تیمی آمدم که بازی کنم
بعد از اتفاقات تلخی که برای کریم انصاری‌فرد افتاد او با یک تیم تازه، به حیات خود در فوتبال اروپا ادامه داد. در حالی که خیلی‌ها تصور می‌کردند کریم پس از رفتار اوساسونا، بار و بندیل خود را ببندد و به ایران بازگردد، انصاری‌فرد به مبارزه ادامه داد.

او كه پس از جدایی از اوساسونا گفته بود نمی‌خواهد بازنده باشد، حالا برای «برنده» شدن در یونان خواهد جنگید. كریم كه با پانیونیوس به توافق رسید، گفت‌وگوی كوتاهی با خبرورزشی انجام داد. آقای انصاری‌فرد، سرانجام تیم جدید خود را انتخاب كردید. به شما تبریك می‌گوییم.

ممنون، البته هنوز قرارداد را امضا نكرده‌ایم ولی توافق نهایی صورت گرفته. با شناخت این انتخاب را انجام دادم. شاید ایرانی‌ها نسبت به لیگ یونان آشنایی نداشته باشند ولی امكانات فوتبال در اینجا فوق‌‌العاده است. می‌توانم به جرأت بگویم باشگاه‌ها به اندازه باشگاه‌های تراز اول اروپا امكانات دارند. از روز اول نقل و انتقالات هدفم این بود كه به باشگاهی بروم كه شانس بازی داشته باشم. فصل گذشته در اوساسونا این شانس را نداشتم. امسال ولی شرایط فرق دارد و می‌خواهم فصل خوبی را داشته باشم.

گویا با سرمربی تیم هم جلسه‌ای داشتید كه بسیار از شما تعریف كرده است.
بله، با آقای مارینوس صحبت داشتیم. در جلسه‌ای كه داشتیم به من گفت اصرار داشتم باشگاه تو را جذب كند. حتی گفت با وجود تعطیلات آخر هفته، برای تو بلیت گرفتیم تا هرچه زودتر بتوانیم مذاكرات را نهایی كنیم. او می‌گفت من به تو ایمان دارم و مطمئنم كه می‌توانیم همكاری بسیار خوبی داشته باشیم. مسئولان باشگاه هم می‌گفتند برای ما باعث افتخار است بازیكنی را جذب كرده‌ایم كه در جام‌جهانی‌ قبلی حضور داشت. اتفاقاً من دیروز بازی دوستانه تیم را از نزدیك تماشا كردم. فوتبال یونان یك فوتبال قدرتی است و امیدوارم با موفقیت در اینجا، بتوانم به تیم‌ملی كشورم هم خدمت كنم.

چرا در لیگ‌برتر ایران بازی نكردی؟ قطعاً از نظر مالی برایت بهتر بود.
شاید بعد از تجربه اوساسونا هر بازیكن دیگری جای من بود به خاطر آسایش، راحتی و پول هم كه شده به ایران می‌آمد ولی من دوست نداشتم در این مبارزه شكست بخورم. به خاطر همین با وجود پیشنهادهایی كه در ایران داشتم، تصمیم گرفتم در اروپا به بازیگری ادامه بدهم. من دنبال پول نبودم بلكه فقط به پیشرفت فكر كردم. باید یك تشكر ویژه از تمام تیم‌هایی كه به من پیشنهاد دادند كنم. همین‌طور یك تشكر ویژه از هواداران پرسپولیس كه واقعاً در این مدت به من لطف داشتند. پانیونیوس باشگاهی است كه در یوفا كاپ هم حضور داشته و یكی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های این كشور به حساب می‌‌آید. تیم طرفداران زیادی در یونان دارد. من با شناخت كافی این تیم را انتخاب كردم. مطمئنم با درخشش در این تیم می‌توانم شانس زیادی برای حضور در لیگ‌های درجه یك اروپا داشته باشم.

برچسب‌ها: انصاری فرد تیم ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

20 1

342 سلمان پارسی1394/05/13

Ar Jr: فقط دو الـمـاس هدیه ای - دروازه بان 24 ساله - قدرت334+ مهرزاد کامکار

14 مرداد (01:26)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi