خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,746

آقای گل هندوراس یا آلبانی؟ کدام بزرگترند؟

آقای گل هندوراس یا آلبانی؟ کدام بزرگترند؟
خرید آقای گل‌های لیگ آلبانی و هندوراس توسط دو تیم سرخابی پایتخت، باعث شده طرفداران این دو تیم بر سر کیفیت این دو لیگ با هم مجادله کنند. سوال اینجاست واقعا کدام لیگ معتبرتر است؟
به گزارش ورزش 11، جری بنگستون، مهاجم هندوراسی پرسپولیس با این تیم قرارداد بسته و حضور پروپیچ در استقلال هم قطعی شده است. بنگستون و پروپیچ، هر کدام دو بار سابقه آقای گلی دارند.
بنگستون در لیگ هندوراس آقای گل شده و پروپیچ در لیگ آلبانی این عنوان را بدست آورده است. موضوعی که باعث بحث بین طرفداران دو تیم شده و هر کدام کیفیت لیگی که بازیکن رقیب در آن گل زده را زیر سوال می‌برند.
لیگ آلبانی، مثل لیگ ایرلند جنوبی که ایمون زاید آقای گل آن شده بود،‌ جزو لیگ‌های آماتور اروپا محسوب می‌شود. قهرمان این لیگ، فقط یک سهمیه در مرحله دوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا دارد و هیچکدام از تیم‌های این لیگ بدون پلی آف به لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا نمی‌روند. از لحاظ مالی هم لیگ این کشور گردش مالی بالایی ندارد و به همین دلیل هم آقای گل این لیگ، با رقمی ارزان‌تر از مهاجمان داخلی استقلال با آن‌ها قرارداد بسته است. لیگ آلبانی با 10 تیم برگزار می‌شود و برای اینکه تعداد بازی‌ها بالا برود، تیم‌های آن به جای دو بار، چهار بار با هم بازی می‌کنند.
لیگ هندوراس از لحاظ تعداد تیم شرایط مشابهی با آلبانی دارد و فقط 10 تیم در آن حضور دارند. با این تفاوت که بعد از دو مرحله برگزاری لیگ، تیم‌های بالای جدول برای تعیین قهرمان به صورت حذفی با هم بازی می‌کنند. سبکی که در بسیاری از کشورهای قاره آمریکا مرسوم است.
در رده بندی فدراسیون جهانی آمار و ارقام، لیگ هندوراس در رتبه هفتاد و پنجم جهان قرار گرفته و 14 رده از لیگ برتر ایران پایین‌تر است. در این رده بندی، لیگ آلبانی 8 رده بالاتر از هندوراس و 6 رده پایین‌تر از ایران، در جایگاه شصت و هفتم جهان ایستاده است.
بنگستون، از لحاظ سابقه ملی برتری زیادی به پروپیچ دارد و در جام جهانی بازی کرده، اما نباید این نکته را فراموش کرد که پروپیچ سال قبل آقای گل آلبانی شده اما آقای گلی بنگستون در لیگ هندوراس به 4 سال قبل مربوط می‌شود.

برچسب‌ها: هندوراس آلبانی سرخابی استقلال پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

730 اف سی آزلگرونا1394/05/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi