خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,924

پیشنهاد نجومی منچسترسیتی به گواردیولا؛ 100 میلیون پوند برای

پیشنهاد نجومی منچسترسیتی به گواردیولا؛ 100 میلیون پوند برای
رسانه های آلمان و انگلیس از پیوستن پپ گواردیولا به منچسترسیتی در تابستان آینده خبر می دهند.
طرفداری- هفته گذشته بعضی از نشریات آلمان و انگلیس از توافق پپ گواردیولا با منچسترسیتی خبر دادند و گفته می شود سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ پس از اتمام قراردادش با این تیم در تابستان 2016 راهی منچستر و تیم آبی پوش این شهر می شود. اکنون سان مدعی است که پپ از سوی سران متمول سیتی یک سوپر پیشنهاد دریافت کرده است و طی این قرارداد او طی یک قرارداد 5 ساله، سالیانه 20 میلیون پوند (28 میلیون یورو) دستمزد دریافت خواهد کرد.
روز گذشته پپ گواردیولا در کنفرانس خبری اعلام کرد کلیه اخبار پیرامون آینده او کذب است و هنوز هیچ تصمیمی برای آینده خود نگرفته و تمدید قراردادش با بایرن مونیخ را هم به صورت کامل رد نکرد. رومنیگه هم در هفته های گذشته چند بار در کنفرانس های خبری درباره آینده پپ صحبت کرده و از تمایل باشگاه برای تمدید قرارداد خبر داده اما معتقد است که عدم تمدید قرارداد پپ به معنی پایان دنیا برای بایرن مونیخ نخواهد بود.

برچسب‌ها: پیشنهاد نجومی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

23 0

378 ايتاليا1394/05/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi