خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,727

پاشازاده:دفاع سیاه جامگان فاجعه بود

پاشازاده:دفاع سیاه جامگان فاجعه بود
مهدی پاشازاده در رابطه با پیروزی استقلال مقابل سیاه جامگان در بازی نخست اظهار داشت:‌ در بازی نخست لیگ بیشتر از هر چیزی 3 امتیاز مهم است. در ضمن این پیروزی به دلیل اینکه در خانه حریف بود،‌ در ادامه به کار استقلال می آید. در کل شروع استقلال با پیروزی برای این تیم در هر حالتی با ارزش است و باید به بازیکنان و کادرفنی تبریک گفت.

وی ادامه داد: فکر می کنم پتانسیل گل خوردن سیاه جامگان خیلی بیشتر از این بود. خط دفاع این تیم یک فاجعه بود و نامی به غیر از این نمی توانم روی آن بگذارم. این تیم در بازی مقابل تیمهای بزرگ 3،‌ 4 گل کمتر نمی خورد. البته مهاجمان استقلال به اندازه کافی از این موقعیت ها استفاده نکردند. در نیمه اول بازی خیلی جذاب نبود و فقط اشتباه مدافعان وسط 2 تیم باعث شد که موقعیت هایی به وجود آید اما در نیمه دوم بازی زیباتر شد.

پیشکسوت استقلال با اشاره به درخشش برهانی در این دیدار تصریح کرد:‌ فکر می کنم آرش بعد از یک سال توانست بازی خودش را انجام دهد. بازی برهانی بیشتر به مسائل روحی و روانی بستگی دارد. او هر چند باتجربه است اما از آن دسته بازیکنانی است که فقط در صورتی خوب بازی می کنند که بدانند سرمربی به آنها اعتقاد دارد. برهانی با این بازی صحبتهایی که درباره سن و سال بالای خودش گفته می شد را رد کرد و ثابت کرد که هنوز به درد استقلال می خورد.

وی درباره آینده استقلال خاطرنشان کرد: استقلال هم در زمین و هم روی نیمکت جوانان خوبی دارد. این تیم از کادرفنی خوبی هم برخوردار است و می تواند موفق شود. فکر می کنم اگر در بازی بعدی مقابل ملوان استقلال در خانه هم بتواند پیروز شود،‌ راه خوبی را در پیش خواهد گرفت. حاشیه همیشه برای این تیم وجود دارد اما بازیکنان باید یاد بگیرند که با این حاشیه ها زندگی کنند.

پاشازاده در پایان در خصوص رد کردن دست رحمتی از سوی فروزان گفت:‌ استقلال امسال بازیکنان بزرگی را از دست داده و به همین دلیل شاید در بازیهای رودررو چنین حاشیه هایی به وجود آید. البته بازیکنانی نظیر فروزان باید درک کنند که فوتبال حرفه ای است و این مسائل برای همه پیش می آید. پس باید یاد بگیرد که حرفه ای برخورد کند و چنین بی احترامی انجام ندهد.

برچسب‌ها: پاشا زاده سیاه جامگان ابومسلم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

33 0

346 پیشرو قاسم آباد1394/05/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi