خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

دى ماریا در پاریس، وى براى بازى در کدام پست مناسب است؟

دى ماریا در پاریس، وى براى بازى در کدام پست مناسب است؟
چند وجهى بودن آنخل دى ماریا مى تواند به مزیتى بزرگ براى لورن بلان سرمربى پاریس سن ژرمن بدل گردد و گزینه هاى وى را براى ایجاد گزینه هایى جدید در بخش تهاجمى تیم افزایش دهد.
طرفدارى- بدون مانع بزرگى به نام قوانین فیر پلى مالى یوفا، پاریس سن ژرمن در آستانه جذب آنخل دى ماریا ستاره آرژانتینى شیاطین سرخ قرار گرفته که این موضوع از همخوانى خاصى با جاه طلبى سران عرب این باشگاه برخوردار است.

بنا به گزارش آکاایران : بعد از اینکه پاریسى ها در این تابستان با صرف هزینه اى نه چندان چشمگیر موفق به جذب کوین تراپ از آینتراخت فرانکفورت و بنجامین استامبولى از تاتنهام شدند، حال این تیم در حال به خدمت گرفتن ستاره بزرگ دیگرى از دنیاى فوتبال مى باشد که در قهرمانى رئال مادرید در رقابت هاى فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، نقشى کلیدى بر عهده داشته است.

هدف سران باشگاه پاریسى به نوعى تکرار موفقیت مادریدى ها در عرصه اروپا است، اما مى توان ادعا نمود که فلسفه و ایده هاى فوتبال لورن بلان سرمربى این تیم از شباهت بیشترى با بارسلونا تا رئال مادرید برخوردار است. در واقع این سرمربى 48 ساله فرانسوى ایده هایى را شبیه به بارسلوناى پپ گواردیولا دنبال مى نماید، وى ترجیح مى دهد که براى پاریس سن ژرمن از سیستم 3-3-4 استفاده نماید که دى ماریا با قابلیت هاى خود به خوبى مى تواند انطاف پذیرى تیم را در چنین چیدمانى به شدت افزایش دهد.

ترکیب رویایى لورن بلان

برچسب‌ها: دیماریا پاریس سنت ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

485 دیکتاتور20141394/05/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi