خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,298

فنخال به دنبال بازیکن خلاق

فنخال به دنبال بازیکن خلاق
به نوشته میرور ون گال اعلام کرده تیمش برای رقابت بر سر قهرمانی نیاز به خلاقیت بیشتری دارد. میرور می گوید این سخنان نشان از ادامه فعالیت منچستر یونایتد در بازار نقل و انتقالات دارد. ون گال گفته "آنچه که ما در تمرینات انجام می دهیم به تنهایی کافی نیست. ما همچنین به خلاقیت هایی که بازیکنان از خودشان نشان می دهند هم نیاز داریم. شما به خلاقیت بازیکنان هم نیاز دارید برای مثال چلسی ازارد، ویلیان و اسکار را دارد. و شما وقتی تیمی مقابلتان اتوبوس پارک می کند به خلاقیت آنها نیاز پیدا می کنید. سال بعد ممکن است تیم های بیشتری اتوبوس پارک کنند. ما وین رونی، دیپای، ویلسون، هررا، یانوزای و ماتا را داریم. یانگ فصل پیش فوق العاده کار کرد ولی او بازیکنی در سطح نیمار نیست و ما به چنین بازیکنانی نیاز داریم برای رقابت در سطحی که آنها (رقیبانمان) قرار دارند.

صحبت های ون گال در شرایطی مطرح می شود که آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی منچستر یونایتد که فصل قبل به همراه ماتا با ایجاد 51 موقعیت گل خلاق ترین بازیکن تیمش بود در آستانه جدایی از این تیم و پیوستن به پی اس جی قرار دارد.

برچسب‌ها: فنخال نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 0

278 7منچستر 71394/05/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi