خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

نیمار: بودن در کنار مسی و رونالدو برای توپ طلا یک افتخار است

نیمار: بودن در کنار مسی و رونالدو برای توپ طلا یک افتخار است
ستاره برزیلی بارسا امیدوار است با تاثیر گذاری در سه گانه بارسلونا، معتبرترین جایزه فردی فوتبال را دریافت کند.
به گزارش بخش بین المللی ورزش 11، نیمار از اینکه بتواند جزء سه نامزد نهایی دریافت جایزه بهترین بازیکن جهان باشد ابراز خوشحالی کرد و گفت در کنار لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بودن یک افتخار است.
این مهاجم پرحاشیه برزیلی پس از درخشش در سه گانه بارسلونا، یکی از مدعی های اصلی در برای دریافت توپ طلا در سال 2015 است. نیمار نقش کلیدی در قهرمانی بارسلونا در سه جام معتبر مخصوصا در مراحل یک چهارم، نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان اروپا داشته است.
این بازیکن شانس خود را برای رقابت با رونالدو و مسی بر سر توپ طلا بالا می داند و امیدوار است بعد از کاکا برزیلی که در سال 2007 موفق شد این جایزه را دریافت کنند به سلطه این دو فوق ستاره پایان دهد.
نیمار ر گفتکو با تلویزیون گلوبو عنوان کرد
فقط حضور در سه نامزد نهایی دریافت توپ طلا می تواند یک دستاورد بزرگ برای من باشد، همچنین این امر یک رویا برای من است. در کنار مسی و رونالدو بودن یک افتخار بزرگ است.
نیمار از همبازی آرژانتینی خود را در بارسلونا قدرانی کرد و می گوید پس از ورود به نیوکمپ در سال 2013، مسی به او کمک زیادی کرده است.
وی گفت:
در ابتدا آنها به من گفتند که ما با یکدیگر جدال داریم و مسی به من پاس نمی دهد. اما او از من استقبال باورنکردنی کرد و هنوز که هنوزه به زندگی حرفه ای من کمک می کند. لئو برای من هم یک دوست است هم یک اسطوره.
انتقال نیمار از سانتوس به بارسلونا با جنجال های زیادی مواجه شد و به کسانی که در این انتقال دخالت داشتند اتهام اختلاس و فساد مالیاتی زدند.
پدر نیمار هم تحت بررسی هایی کشور برزیل به فرار از پرداخت مالیات متهم شد و گفته می شد 40 میلیون یورو از 57 میلیون یورو اعلام شده به پدر و مادر نیمار پرداخت شده است. با این حال نیمار ادعا می کند که پدرش کاملا بی گناه است.
وضعیت پدر من بار ها روشن شده است اما برخی از مردم هنوز او را مقصر می دانند. اما این مسئله در روند من تاثیر نمی گذارد. من فقط امیدوارم که صلح و آرامش به پدرم برگردد.

برچسب‌ها: بارسا نیمار مسی رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

51 2

1,195 اف سی آزلگرونا1394/05/05

5 مرداد (16:12)


هومان32: خوب بود

5 مرداد (15:39)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi