خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,698

ونگر: فکر بازنشستگی من را دچار وحشت می‌کند

ونگر: فکر بازنشستگی من را دچار وحشت می‌کند
به گزارش "مستر90"، فرگوسن سال 2013 از مربی گری فوتبال خداحافظی کرد و در حال حاضر، ونگر بیش از دیگر مربیان فعال لیگ برتر سابقه حضور در یک تیم را دارد. 9 سال عدم موفقیت در کسب جام باعث شده تا بسیاری پروفسور را مناسب آرسنال ندانند ولی عملکرد خوب در دو فصل اخیر، نظرات را دوباره به نفع او برگردانده است.

ونگر در جمع خبرنگاران در این رابطه گفت:" بازنشستگی؟ گاهی این موضوع به ذهنم می‌رسد ولی نه برای بیش از 5 ثانیه زیرا من را دچار وحشت می‌کند. وقتی با منچستریونایتد بازی داشتیم، فرگوسن پس از بازی به ملاقات من آمد. من گفتم: بیخیال ! دلت برای فوتبال تنگ نشده؟ او گفت : نه " . او به اندازه کافی حضور داشت. او هر بازی در اولدترافورد است ولی چندین اسب دارد و سرگرم است. من اسبی ندارم.شور و شوق، مشکل من نیست. بیش از همیشه به تیم اعتماد و تعلق خاطر دارم."

ونگر ادامه داد:" با هر شکستی مردم می‌گویند این مربی چه کار می‌کند؟ هر 3 روز توانایی های شما زیر سوال می‌رود. هر 3 روز یک امتحان پیش رو داریم. نباید به عقب نگاه کرد. باید برای امتحان بعد آماده شد و با موفقیت از آن عبور کرد."

برچسب‌ها: آرسن ونگر بازنشستگی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

157 توپچی های چاکسر1394/05/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi