خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

ایلگنر: الویت خرید مارکو رویس با رئال مادرید است

ایلگنر: الویت خرید مارکو رویس با رئال مادرید است
برای اولین بار در یک برنامه تلویزیونی عنوان گردید طبق قرارداد مدیران باشگاه بورسیا دورتموند با مدیران رئال مادرید در صورت جدایی رویس از زنبورها این باشگاه مادریدی خواهد بود که در الویت نخست خرید مارکو رویس ستاره فوتبال آلمان را خواهد بود.

به گزارش وب ورزش 11، شب گذشته در برنامه "شب فوتبال" در شبکه تله مادرید، بودو ایلگنر سنگربان آلمانی سابق باشگاه رئال مادرید برای اولین بار جزئیاتی درباره قرارداد مخفی سران دورتموند و رئال در مورد مارکو رویس را به صورت علنی و شفاف را بازگو نمود.

بودو ایاگنر که تهیه کنندگی و اجرای این برنامه را به عهده دارد در این باره افزود : "مدیران باشگاه بورسیا دورتموند و شخص واتسکه یک قول نهایی را به فلورنتینو پرز داده است و حتی یک قرارداد مخفی و نهایی نیز بین دو باشگاه بسته شده است که در صورتیکه که مارکو رویس بخواهد دورتموند را ترک نماید و یا باشگاه آلمانی بخواهد وی را بفروشد، باشگاه رئال مادرید باید حتما از این موضوع مطلع باشد و همینطور این باشگاه رئال خواهد بود که در الویت خرید وی قرار خواهد گرفت."

سنگربان سابق رئال اضافه کرد: "بنابراین باشگاه های دیگر مانند بایرن یا باشگاه های دیگر انگلیسی در صورتی می توانند رویس را به خدمت بگیرند که رئال مادرید وی را نخواهد. بنابراین بایرن یا دیگر باشگاه ها به هیچ عنوان نمیتوانند زودتر از رئال رویس را به خدمت بگیرند. فکر می کنم باشگاه بایرن مشابه چنین قراردادی را با شالکه مربوط به یک از بازیکنان مهم و تاثیر گذار باشگاه غرب آلمانی را داشته باشد."

منظور بودو ایلگنر جولیان دراکسلر هافبک-مهاجم تیم شالکه می باشد. از این رو اگر این قرارداد واقعا به امضا رسیده باشد و اطلاعات بودو ایلگنر در این مورد صحت داشته باشد کار باشگاه هایی مانند بایرن و یا بارسا وحتی باشگاه های شهر منچستر برای تصاحب مارکو رویس سختر از قبل خواهد بود. البته در ماه های قبل مدیر برنامه های این بازیکن نیز در دیدارهایی شخصی که با رئییس متمول باشگاه رئال مادرید داشته است به طور سر بسته وجود چنین قراردادی را تایید نموده است.

برچسب‌ها: رئال مادرید مارکو رویس دورتمند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

517 روزونری1394/04/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi