خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,227

رافا بنیتس و بازی‌های سیاسی برنابئو

رافا بنیتس و بازی‌های سیاسی برنابئو
رافا بنیتس تا این جا در دل هیاهو برنابئو خوب حرکت کرده...

رافا بنیتس پس از رویارویی رئال مادرید - رم عملا درگیر حال و هوای رئال شده و دریافت سیاست بارگی به تعبیر مادریدی‌ها چه طعمی دارد. او توانسته بود تا این جا خود را از دعوای رئال و کاسیاس - قصه پر سوز و گدازی که از بدو ورودش آغاز شد - دور نگاه دارد. او حتی فاصله‌اش از دعوای سرجیو راموس و باشگاه را هم حفظ کرده بود، هرچند به هیچ وجه تمایلی نداشت راموس برنابئو را ترک کند و خط دفاعی‌اش را لنگ بگذارد. حالا راموس رسما کاپیتان رئال شده و بخش از درخواست‌هایش جامه عمل پیدا کرده‌اند.

ولی آغاز بازی‌های رئال توپ را به زمین بنیتس بازگردانده. دیدار رئال - رم چندان در ملبورن چندان پاسخی به پرسش‌های درون میدان سپیدپوش‌ها نداده. گلی از دروازه‌ها طی نود دقیقه عبور نکرد و شاید یگانه نکته قابل توجه بازی کردن گرت بیل بود. خیلی‌ها می‌خواستند بدانند بنیتس از مهاجم ولزی استفاده می‌کند یا نه؟ آیا او را راهی میدان می‌کند یا خیر؟ و اگر آری او را در چه پستی قرار خواهد داد. بنیتس از گرت بیل در دومین خط حمله‌اش جایی کنار خسه استفاده کرد. همان جایی که مدیر برنامه‌های بیل آخر فصل پیش ادعا کرده بود این بازیکن ولزی دوست دارد در آن پست بازی کند. حالا باید دید آیا بنیتس بار دیگر از گرت بیل در آن پست استفاده خواهد کرد یا نه؟

کریستیانو رونالدو طی فصل پیش چند باری خشم و نارضایتی‌اش را از بیل به دلیل عدم همکاری با خود ابراز کرده بود و بیل می‌دانست جایی اگر به میدان رود باید تکلیفش با رونالدو کند. این که می‌خواهد در خدمت او باشد یا تمایل دارد با او به رقابت برخیزد؟

benitesreal1

بیل برابر رم سه شوت نواخت، در حالی که رونالدو توپ را حتی یک بار هم روانه دروازه جیالوروسی نکرد. بیل در آخرین فصلش در وایت هارت لین در این پست درخشیده بود و شاید رافا می‌خواهد تجربه موفق تاتنهام را با بیل تکرار کند. بنیتس در این باره گفته «... می‌خواهم از گرت بیل پشت سر رونالدو استفاده کنم. نمی‌خواهم این امر را تجربه قلمداد کنم، می‌خواهم گرت در این پست احساس آرامش کند و در کارهای گروهی‌مان بیشتر و کارآتر شرکت جوید».

در حال حاضر یکی از مشکلات رافا بنیتس یافتن ترکیب مناسبی با این دو گران‌ترین بازیکن جهان فوتبال به‌شمار می‌رود. ولی او باید با دقت کار کند. باید با احتیاط جراحی‌اش را انجام دهد. او می‌داند شاید جبهه گیری از یک بازیکن، ستاره دیگری را برابرش قرار دهد. وقتی در استرالیا از او پرسیدند آیا اعتقاد دارد کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان است بسیار سیاستمدارانه جواب داد «... گفتن این که او یکی از بهترین‌ها است کفایت می‌کند».

کارلو آنچلوتی میان رئیس باشگاه و هیئت مدیره رئال طرفداران چندانی نداشت. او خود را از سیرک تبلیغاتی فلورنتینو پرس حول مارتین اودگارد دور نگاه داشت. در حالی که در قرارداد پسر شانزده ساله آمده بود اودگارد باید همراه تیم اصلی راهی سفرهای تدارکاتی فصل 16-2015 شود. بنیتس برخلاف آنچلوتی عملا وارد این سیرک شده و از اودگارد در بازی برابر رم استفاده کرد، در حالی که فاصله او با دیگران کاملا عیان بود و همه می‌دانند او به این زودی‌ها جایی در ترکیب اصلی رئال مادرید پیدا نخواهد کرد.

بنیتس در ملبورن از لوکاس واسکوئز که از اسپانیول آمده و از کاسمیرو وارد شده از پورتو بهره برد. همین طور از دنیس چریشف که به صورت قرضی در ویارئال بسر می‌برد استفاده کرد. ولی به نظر می‌رسید با بی‌حوصلگی آنها را روانه میدان کرد. باید همین جا به دنیلو هم اشاره کرد که رافا امیدوار است او خط دفاعی‌اش را تحکیم کند و با نفوذهایش یادآور بهترین روزهای روبرتو کارلوس شود.

benitesreal2

در کنار همه اینها باید بار دیگر به ماجرای دروازه بانان رئال اشاره کرد. اگر پرس تصور می‌کرد با خلاص شدن از شر کاسیاس نفس راحتی می‌کشد سخت اشتباه می‌کرد. او که کیلور ناواس را در اختیار داشت، کیکو کاسیا را هم به خدمت گرفته و همین امر به انجام مصاحبه‌های ناواس انجامیده. در حالی که کاسیا هم گفته راهی برنابئو نشده تا نیمکت نشین شود. این سنگربان اسپانیول فصل پیش به میدان رفته و نمی‌خواهد پشت سر ناواس کاستاریکایی درجا بزند.

بازی بعدی رئال جمعه با منچستر سیتی برگزار خواهد شد که شاید پاسخ‌های بیشتری به پرسش‌ها بدهد. به هر حال آن چه رافا تاکنون به خوبی انجام داده بازی کردن سیاستمدارانه در میانه زمین بین فلورنتینو پرس و بازیکنان صاحبنامش بوده. آن چه در این دوران پر تب و تاب بهترین بازی او به‌شمار می‌رود. او که روزگاری کنار ویسنته دل بوسکه روی همین نیمکت نشسته بود خوب می‌دادند پا در دهان اژدهای بزرگی گذاشته.

برچسب‌ها: رافائل بنیتس (سرمربی) رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

34 0

284 ستاره شرق تبریز1394/04/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi