خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
یانگ
2

اتحادیه فوتبال انگلیس اشلی یانگ را سه جلسه محروم کرد

2 0

منچستریونایتد   1396/10/11

دفاعیات بازیکن 32 ساله شیاطین سرخ رد شد تا او سه جلسه از همراهی تیمش محروم شود.طرفداری- اشلی یانگ که از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس به انجام حرکت غیرورزشی در دیدار تیمش برابر ساوتهمپتون متهم شده بود؛ سرانجام سه جلسه محرومیت را پشت سر خواهد گذاشت.در نیمه دوم بازی با ساوتهمپتون، یانگ با آرنج خود به دوشان تادیچ ضربه زد که این ضربه او عمدی تشخیص داده شد. این صحنه از چشم کریگ پاوسون داور بازی پنهان ماند اما اتحادیه فوتبال ...

سه تیم لیگ برتری خواهان جذب اشلی یانگ

2 0

منچستریونایتد   1393/07/08

به نقل از دیلی اکسپرس، اشلی یانگ که در سال 2011 از استون ویلا به اولدترافورد آمد پس از آمدن فن خال به باشگاه در لیست مازاد قرار گرفته است و به نظر می رسد در ژانویه به فروش برسد.یانگ 29 ساله که 30 بازی ملی و 7 گل برای سه شیر در کارنامه دارد مورد توجه استون ویلا، ساندرلند و ساوتهمپتون قرار گرفته است.یانگ تا سال 2016 با یونایتد قرارداد دارد.

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi