خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
گینه
2

صحبت های امرابط در مورد کودتای نظامی در گینه

3 0

فیورنتینا   1400/06/19

سوفیان امرابط بعد از گروگان گرفته شدن توسط شورشی های گینه گفته است:"هیچ کس انتظار ندارد وقتی در اردوی ملی حضور دارد، ناگهان درگیر یک گروه مسلح شود. ابتدا فکر می کردیم آتش بازی های همیشگی هواداران تیم رقیب پشت پنجره هتل است اما سپس در اینترنت اصل ماجرا را دیدیم. تمام خانواده ها نگران وضعیت ما شده بودند. صدای شلیک ها وحشتناک و ترسناک بودند. تماس های پادشاه مراکش با روسای گینه باعث شد که آنها به ما اجازه خروج بدهند."

ماله و امرابط گروگان گرفته شدند و آزاد شدند!

3 2

فیورنتینا   1400/06/15

کادر تیم ملی مراکش که روز گذشته به کشور گینه سفر کرده بودند، شب گذشته در هتل محل اقامت خود توسط گروهی مسلح، گروگان گرفته شدند. در میان این افراد یوسف ماله و سوفین امرابط دو ستاره فیورنتینا نیز دیده می شدند.این گروه که برای چندین ساعت کنترل منطفه را در دست گرفته و حتی رییس هتل را نیز گروگان گرفته بودند، تمامی مسیر های منتهی به هتل را مسدود کردند. البته پس از تلاش های فراوان، اجازه خروج به کادر تیم ملی مراکش داده شد و ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi