خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
گروسیان
2

خداحافظی زودهنگام فرزین گروسیان با تراکتورسازی

17 1

تراکتورسازی   1396/07/29

فرزین گروسیان، دروازه‌بان تراکتورسازی یک بار دیگر با اشتباه فاحش خود باعث شکست تیمش شد و امتیازی دیگر از چنگ تراکتورسازی درآمد تا کادرفنی، بازیکنان و هواداران این تیم نسبت به این وضعیت معترض شوند.گروسیان که پیش از این سابقه چندانی در لیگ برتر نداشت، با کوچ اجباری محمدرضا اخباری به سایپا و محرومیت باشگاه از جذب بازیکن جدید به ناچار تنها انتخاب گل‌محمدی برای چارچوب دروازه تراکتورسازی بود و عملکرد ضعیف این بازیکن هم ...

شهباززاده و گروسیان از استقلال تست دوپینگ دادند

28 0

استقلال   1393/07/26

۴ بازیکن تیم‌های فولاد نوین و استقلال آزمایش دوپینگ دادند.بعد از پایان دیدار فولاد نوین و استقلال شهباززاده و گروسیان از استقلال و همچنین داوود شاه واروقی و علی اضغر عاشوری از فولاد نوین تست دوپینگ دادند.امیر قلعه‌نویی هم بعد از پایان بازی در نشت خبری حاضر نشد.دیدار دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi