خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
کودکان
3

گوچی و چارلتونی‌ها کودکان یک بیمارستان را خوشحال کردند + عکس

19 0

انگلیس   1394/09/18

رضا قوچان نژاد مهاجم تیم‌ملی فوتبال کشورمان و باشگاه چارلتون انگلیس به همراه هم‌تیمی‌هایش، برای ملاقات با کودکان به یک بیمارستان رفتند.به گزارش سرویس ورزشی "جام نیوز"، گوچی در صفحه اجتماعی‌اش نوشت: «خدا را شکر که تونستیم امروز بچه‌هایی که در بیمارستان هستند و هر روز سختی می‌کشند را کمی خوشحال کنیم».

کار خدا پسندانه دیوید بکام+عکس

7 0

انگلیس   1394/09/15

دیوید بکام عکسی از خود در میان کودکان یونیسف در اینستاگرام منتشر کرد. بکام با حضور در بین این کودکان از خود خاطره ای به یاد ماندنی در ذهن آنها به جا گذاشت.نکته جالب در این عکس این است که دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس در حال کولی دادن به یکی از کودکان است! این نشان می دهد بکام با اینکه یکی از بزرگترین چهره های ورزشی جهان است اما وظیفه خود می داند که به هم نوعان خود کمک کند.به گزارش مشرق، بکام برای این عکس نوشته است ...

عکس| ستاره فوتبال و بازی با کودکان در کوچه های خاکی

10 0

انگلیس   1394/08/20

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام; دیوید بکهام عکسی از بازی فوتبال با کودکان آرژانتینی در کوچه های بوینس آیرس منتشر کرد :

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi