خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
کودک
3

هوادار کوچک لیونل مسی پیدا شد!

60 5

آرژانتین   1394/11/06

مدتی پیش تصویری از یک پسر بچه در حالی که لباسی از جنس کیسه‌ای پلاستیکی به تن داشت، در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخید. این لباس پلاستیکی که طرحی راه راه مشابه لباس تیم ملی فوتبال آرژانتین را دارد، با شماره‌ی 10 و نام لیونل مسی بر تن یک پسر بچه ی عراقی است.به گزارش خبرآنلاین، مسی، ستاره‌ی فوتبال آرژانتین با دیدن این عکس و انتشار مجدد آن در اکانت توئیتر خود از هوادارانش برای پیدا کردن این کودک عراقی کمک ...

عیادت ستارگان یونایتد از کودکان بیمار

12 0

منچستریونایتد   1393/09/25

برخی از ستارگان یونایتد، طبق عادت سالیانه به عیادت بیمارانی در بیمارستان رفتند.چند تن از ستارگان یونایتد، از جمله فن پرسی، ماتا و دی ماریا طبق عادت سالیانه باشگاه، پیش از کریسمس به دیدار چند تن از کودکان بیمار رفتند و با دادن هدایایی ان ها را خوشحال کردند.

عکس/ واکنش یک کودک به امضا گرفتن از مسی!

144 33

بارسلونا   1393/08/22

یک کودک از این که پیش از بازی کرواسی و آرژانتین توانست که از مسی ، ستاره بارسلونا امضا بگیرد در پوست خود نمی گنجید.به گزارش وبسایت نود، دیشب آرژانتین یک پیروزی مشکل را مقابل کرواسی با نتیجه دو بر یک داشت که مسی از روی نقطه پنالتی یکی از گلهای تیمش را به ثمر رساند.

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi