خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
کنسرت
4

حضور بازیکنان منچستر یونایتد در کنسرت ادل (عکس)

29 0

انگلیس   1394/12/20

شب گذشته خواننده 27 ساله انگلیسی که متولد محله تاتنهام است، در منچستر آرنا اجرا داشت. خوان ماتا، وین رونی، مورگان اشنایدرلین و مایکل کریک در این کنسرت حضور پیدا کردند. پس از شکست مقابل وست بروم در لیگ؛ آن ها پنج شنبه شب در آنفیلد مقابل لیورپول قرار خواهند گرفت.

کاپلو : فوتبال بارسا مثل آواز پاواروتی است

10 0

بارسلونا   1394/03/13

فابیو کاپلو، سرمربی سابق یوونتوس عنوان کرد که تماشای بازی بارسا در نوکمپ مثل رفتن به کنسرت پاواراوتی است.مسی و بارسلونا در نیم فصل دوم عملکرد بسیار خوبی داشتند و موفق به کسب قهرمانی در لالیگا و جام حذفی شدند و حالا در فینال چمپیونزلیگ باید به مصاف یوونتوس بروند. کاپلو به تمجید از عملکرد بارسلونا و مسی پرداخت و گفت که در زمان حضورش در یووه، خواهان جذب مسی بوده است.او گفت:" اگر در نوکمپ بلیط بخرید، چیز متفاوتی تماشا ...

نیمار و آلوز در کنسرت خواننده معروف آمریکایی

18 1

بارسلونا   1393/11/28

دوشنبه شب بارسلونا میزبان خواننده سر شناس آمریکایی بود . کتی پری تور برگزاری کنسرتش در اروپا را در بارسلونا افتتاح کرد . بازیکنان بارسلونا پس از دیدار برابر لوانته توسط کادر فنی دو روز اجازه پیدا کردند تا به استراحت بپردازند . در این بین نیمار از این فرصت بهره برد و در این کنسرت شرکت کرد . نیمار در این کنسرت به همراه پدرش ، دوستانش و دنی آلوز دیگر بازیکن بارسلونا شرکت کرده بود . او فیلم هایی از این کنسرت را در صفحات ...

کنسرت رونی برای بازیکنان یونایتد!

14 0

منچستریونایتد   1393/09/14

بازیکنان منچستریونایتد چهارشنبه گذشته جشن کریسمس خود را برگزار کردند که وین رونی هم حسابی شیرین کاری کرد!رونی روی سن رفت و برای دیگر بازیکنان شیاطین سرخ کنسرت برگزار کرد تا هم تیمی هایش را به وجد بیاورد.

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi