خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
کریکت
3

شروع فعالیت‌های مالک منچستریونایتد در امارات

0 0

منچستریونایتد   1400/09/11

خانواده گلیزر مالک باشگاه منچستریونایتد یک تیم کریکت را هم به زیر مجموعه دارایی‌های ورزشی خود افزودند.به گزارش "ورزش سه"، گلیزرها که چندی پیش در خرید یک تیم کریکت در سوپرلیگ هند در ازای 400 میلیون پوند ناکام ماندند، این سرمایه‌گذاری را در کشور امارات انجام دادند و یکی از تیم‌های لیگ T20 امارات را در آستانه آغاز به کار اولین فصل از این رقابت‌ها خریدند.شرکت لنسرکپیتال که متعلق به خانواده گلیزر است و امور مربوط به ...

بازیکنان رئال مادرید در حال بازی کریکت + عکس

33 0

رئال‌مادرید   1394/04/26

اختصاصی | بازیکنان رئال مادرید که در اردوی آماده سازی استرالیا به سر می برند روز گذشته پس از جلسه تمرینی در ورزشگاه ملبورن به بازی کریکت پرداختند.این تمرینات با حضور 10 هزار هوادار در زمین کریکت ملبورن برگزار شد. پس از این تمرینات بازیکنان رئال مادرید با 6 تن از بازیکنان کریکت استرالیا به بازی پرداختند.

اشرف غنی گفت به زودی هیئتی برای بررسی مشکلات ایجاد خواهد شد

5 0

افغانستان   1394/02/25

اشرف غنی در دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک، رئیس سازمان تربیت بدنی و نمایندگان فدراسیون تکواندو گفت: به زودی هیئتی برای بررسی تمامی جوانب و مشکلات ایجاد خواهد شد.به گزارش خبرگزاری جمهور، اشرف غنی با رئیس کمیته ملی المپیک، رئیس سازمان تربیت بدنی و نمایندگان فدراسیون تکواندو در کاخ ریاست جمهوری دیدار و در مورد مشکلات موجود با آنها گفت‌وگو کرد.وی پس از بررسی مشکلات موجود گفت: هیئتی به زودی برای بررسی تمامی جوانب مشکلات ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi