خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
کرمونزه
4

پیروزی 3-2 فیورنتینا در هفته اول سری آ با گلزنی لوکا یوویچ

1 0

فیورنتینا   1401/05/24

مهاجم سابق رئال مادرید فصل جدید رقابت های سری آ را در پیراهن فیورنتینا با گل شروع کرد.لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی سابق رئال مادرید که در تابستان امسال راهی فیورنتینا شد، در هفته اول فصل 2022/23 سری آ مقابل کرمونزه موفق به گلزنی شد.مستر90 | فیورنتینا میزبان تیم تازه وارد کرمونزه بود که در نهایت موفق شد به پیروزی 3-2 دست یابد. در این دیدار بوناونتورا ('16)، یوویچ ('34) و ماندراگورا ('5+90) گل های بنفش ها را به ثمر ...

رسمی؛ ولاد کیر‌یکش به کرمونزه پیوست

1 0

ایتالیا   1401/04/18

کرمونزه از خرید جدید و شناخته شده خود رونمایی کرد.ولاد کیر‌یکش مدافع 32 ساله و رومانیایی سابق تاتنهام و ناپولی راهی کرمونزه شد.با تایید باشگاه کرمونزه؛ این مدافع با تجربه در ازای مبلغی نامشخص از ساسولو به کرمونزه پیوسته است. قرارداد او 2+1 ساله است. کیر‌یکش سابقه انجام 76 بازی در تیم ملی رومانی را در کارنامه دارد. ساسولو دو سال پیش برای خرید او مبلغ 9.5 میلیون یورو به ناپولی پرداخت.

یونوت رادو در آستانه انتقال به کرمونزه

0 0

اینترمیلان   1401/03/27

به نقل از اسکای؛ رادو با پیشنهادی از کرمونزه و دو پیشنهاد از لیگ1 فرانسه روبرو شده اما او ترجیح می دهد به کار خود در سری آ ادامه بدهد بنابراین مقصد بعدی این دروازه بان رومانیایی احتمالا کرمونزه خواهد بود. ایجنت او هفته آینده با سران اینتر مذاکره می کند تا این انتقال را نهایی کند.

کرمونزه پس از 26 سال به سری آ صعود کرد

1 0

ایتالیا   1401/02/17

خاکستری و قرمزهای منطقه لمباردی پس از سال ها به سری آ برگشتند.در هفته 38 و پایانی فصل 2021/22 سری بی، کرمونزه مقابل کومو به برتری 2-1 رسید. آنها پس از لچه که قهرمان شد، به عنوان نایب قهرمان به سری آ صعود کردند. تیم سوم صعودکننده به سری آ از بین پیزا، مونتزا، برشا، آسکولی، بنونتو و پروجا مشخص می شود.اطلاعاتی در مورد کرمونزهکرمونزه باشگاهی 119 ساله متعلق به شهر کرمونا در منطقه لمباردی است.هدایت این تیم را فابیو پکیا ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi