خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
کان
4

دفاع الیور کان از تراشتگن

11 2

بارسلونا   1394/06/28

به گزارش بخش بین المللی ورزش 11، الساندرو فلورنزی تقریبا از خط نیمه زمین با یک ضربه استثنایی دروازه مارک آندره تراشتگن سنگربان بارسلونا را گشود تا این دروازه بان آلمانی پس از گلی که در سوپر جام اسپانیا دریافت کرده است دوباره مورد انتقاد قرار بگیرد. در همین راستا الیور کان از هموطنش حمایت کرد.شب گذشته دو تیم بارسلونا و آ اس رم در ورزشگاه المپیک رم به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار با تسای یک بر یک به پایان ...

هشدار کان به شواین اشتایگر

11 0

بایرن مونیخ   1394/05/20

باستین شواین اشتایگر عموما با واکنش های خوبی از هم تیمی های سابق بابت پیوستن به لیگ برتر مواجه نشده است.طرفداری- الیور کان سنگربان سابق تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ که سابقه هم بازی بودن با شواینی را دارد، نسبت به نیمکت نشینی این بازیکن در بازی نخست مقابل تاتنهام واکنش نشان داد. در شرایطی هافبک آلمانی جدید یونایتد در دقیقه 60 وارد میدان شد که لوئیس فن خال اعلام کرده است وی هنوز آماده بازی نیست.

کوتینیو،امره جان،بورینی و انریکه تمریناتشان را آغاز کردند

11 0

لیورپول   1394/04/30

امروز صبح فیلیپ کوتینیو،امره کان،بورینی و انریکه که در تور پیش فصل باشگاه حضور نداشتند تمرینات بدنسازی خود رادر ملوود آغاز کردند.چهار بازیکن غایبی که به دلیل حضور در اردوی تیم های ملی خود،تور پیش فصل آسیا و استرالیای لیورپول را از دستداده اند؛گفتنی است بزودی فیرمینو و بنتکه که طی 24ساعت آینده انتقالش به تیم رسمی میشود نیز به این جمع اضافه می شوند.

پيروزي خانگي ليون برابر کان

48 0

لیون   1393/09/22

در اولين ديدار از هفته هجدهم لوشامپيونه، ليون موفق شد با سه گل کان را شکست بدهد.‏به گزارش "مستر90"، در این دیدار که در ورزشگاه ژرلان لیون برگزار شد، تیم میزبان در سراسر بازی برتر از ‏حریف بود و در نهایت به یک پیروزی پرگل رسید.‏در دقیقه 7 بازی، لیون صاحب یک ضربه پنالتی شد که الکساندر لاکاتزی آن را تبدیل به گل کرد. نیمه اول با همین نتیجه ‏به پایان رسید. برتری لیون در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و لاکاتزی در دقیقه 57، گل ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi