خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
کارتون
6

کارتون: وقتی بکام جایگزین پدرش شد

36 0

انگلیس   1394/08/25

تعویض دیوید بکهام با پسرش در دیدار خیریه سوژه جدیدی برای طنز و کاریکاتور شده است.خبرگزاری فارس: شب گذشته در دیداری خیریه که برای کودکان در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد، دیوید بکهام در ۱۵ دقیقه پایانی بازی جای خود را به پسرش بروکلین ۱۶ ساله داد تا او هم که در لیست منتخب ستارگان بریتانیا حضور نداشت فرصت حضور در میدان را پیدا کند.حضور بروکلین بکام در زمین سوژه جدیدی برای طنز و کاریکاتور شده است.

بنزما و خندیدن به شایعه انتقال به آرسنال(کارتون)

78 11

رئال‌مادرید   1394/07/28

کریم بنزما، مهاجم گلزن رئال، فاش کرد که به شایعه انتقالش به آرسنال حسابی خندیده است. در این تابستان بار دیگر شایعه انتقال این ملی پوش فرانسوی به آرسنال منتشر شد اما او تاکید کرد که هرگز به چنین انتقالی فکر نکرده است. او گفت که با برادر و دوستانش به این شایعه خندیده؛ اظهارنظری که به سوژه امروز عمر مومانی، کارتونیست سایت گل، تبدیل شد.

میگ میگ لقب دوقلوهای فوتبال ایران

22 0

راه‌آهن   1394/07/28

میلاد محمدی مهاجم تیم راه آهن در گفت و گویش با برنامه نود گفت که خسرو حیدری مدافع راست تیم ملی به او و برادرش لقب میگ میگ داده است.میگ میگ شخصیت کارتونی محبوبی است که سرعتی وحشتناک و مهارناپذیر داشت چیزی که البته ویژگی اصلی مهرداد و میلاد است. در برنامه امشب نود تصاویری از سرعت خیره کننده این دو و استارت های طولی شان بارها پخش شد. چیزی که آنها را در بین فوتبالیست های ایرانی متمایز کرده و عامل موفقیتشان شده است. میلاد ...

انیمیشن جالب از دریبل‌های علی کریمی

11 0

پرسپولیس   1394/03/31

وتبال ایران نیز ستارگان محبوب بسیارى دارد که با بازى هاى به یادماندنى در خاطر مردم ماندگار شده اند.«على کریمى» به عنوان یک دریبل زن حرفه‌اى هواداران فراوانى در فوتبال ایران دارد که به او لقب «جادوگر» داده‌اند.مهارت‌هاى بالای او در زمین و بازى سازى‌اش، ایده‌ شکل‌گیرى یک انیمیشن کوتاه توسط «مهدى على بیگى» شده است.

کارتون روز : پرونده ای دیگر علیه بارتومئو

1 1

بارسلونا   1394/03/28

به نظر می رسد که جنگ لاپورتا و بارتومئو تمامی ندارد ، سایت اسپورت این بار رقابت این دو را به مضحکه کشیده است . ترجمه کارتون پرونده ای دیگر بر علیه بارتومئو لاپورتا : به نظر می رسد با بزرگ نشان دادن پرونده های حقوقی بارتومئو می توانیم کار را به سود خودمان تمام کنیم ! مگه نه طوطی !

کارتون روز ؛ لباس داوید لوییز برای بازی امشب

35 1

بارسلونا   1394/02/01

اختصاصی بارسانیوز / کاریکاتوریست سایت ززوکارتون در جدیدترین کاریکاتور خود به بازی امشب بارسلونا و پی اس جی پرداخت

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi