خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
ژست
3

عکس؛ ژست بارسایی ها برای تبلیغ آدیداس

65 12

بارسلونا   1393/09/27

آدیداس اخیرا یک کلیپ و یک پوستر تبلیغاتی به مناسبت فرا رسیدن سال جدید میلادی منتشر کرده است.به گزارش شفقناورزشی، در این کلیپ اکثر بازیکنان بارسا حضور دارند، از داگلاس ، تر اشتگن و رافینیا گرفته تا آلبا، راکیتیچ، سوارز ، مسی ، ژاوی و حتی بازیکنان آکادمی مثل مونیر ، مونتویا و هلیلوویچ.آدیداس در نظر دارد که به زودی اسپانسر پیراهن کاتالان ها نیز بشود و جای نایک را بگیرد.

ژست نیمار برای یک حرکت خیریه

131 12

برزیل   1393/09/01

نیمار ، ستاره بارسلونا برای یک تقویم خیریه در کنار یک کودک بیمار عکس گرفت.ستاره برزیلی بارسلونا در کنار خاویر، کودکی که اخیرا عمل جراحی پیوند قلب را داشته است عکس گرفت تا از این عکس در یک تقویم خیریه برای سال ۲۰۱۵ استفاده شود. وی گفت :" مهم است که این کودکان مورد حمایت قرار گیرند. خدا را شاکرم که می توانم از این طریق از این کودکان حمایت کنم. عکس گرفتن با خاویر بی نظیر بود چرا که توانستم داستانش را بفهمم. او اهل ...

ژست ستارگان بارسا در رختکن (عکس)

20 13

بارسلونا   1393/06/24

به گزارش "مستر90"، ستاره برزیلی که از به ثمر رساندن دو گل مقابل اتلتیک بیلبائو مسرور به نظر می رسد، عکسی از خود در کنار پیکه و رافینیا در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و نوشت: "پس از تمرین."بارسلونا تمرینات خود را برای بازی روز چهارشنبه مقابل آپوئل نیکوزیا در لیگ قهرمانان پیگیری می کند.

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi