خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
ژروینیو
11

اینتر برای تقویت خط حمله ژروینیو را به ادر ترجیح می دهد

2 0

اینترمیلان   1399/10/17

جذب ژروینیو در صورتی امکان پذیر است که پینامونتی جدا شود.ژروینیو، فوروارد ساحل عاجی پارما برای اینتر گزینه محبوب تری نسبت به ادر مارتینز از جیانگسوی چین است.به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا، اقدام اینتر برای جذب یک مهاجم به خروج آندره آ پینامونتی بستگی دارد. آنتونیو کونته نشان داده به مهاجم جوان ایتالیایی که مورد توجه بولونیا و بنونتو قرار گرفته اعتقاد زیادی ندارد. در صورت جدایی پینامونتی، ژروینیو، فوروارد پارما ...

ژروینیو، انتخاب اول آنتونیو کونته برای تقویت خط حمله اینتر

4 0

اینترمیلان   1399/10/07

مهاجم ساحل عاجی پارما گزینه مد نظر اینتر در ژانویه است.به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، آنتونیو کونته از مدیران اینتر درخواست جذب یک مهاجم را کرده و اشاره های مداوم او به وضعیت ناخوشایند جسمانی سانچز گواه این موضوع است. اینتر به دنبال قرض دادن آندره آ پینامونتی به منظور پیشرفت است و سپس می تواند یک مهاجم به خدمت بگیرد. ژروینیو، فوروارد 33 ساله و ساحل عاجی پارما انتخاب شماره یک است؛ بازیکنی که در نقل و ...

کلید انتقال پیانیچ به بارسا در دستان هافبک چلسی

4 0

یوونتوس   1399/03/05

کلید انتقال پیانیچ به بارسا در دستان هافبک چلسیدر روزهایی که آرتور ملو با پیوستن به یوونتوس مخالفت می کند، انتقال ژورژینیو از چلسی به یووه می تواند راه برای پیوستن میرالم پیانیچ به بارسا را هموار کند.به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا هفته هاست که در پی جذب میرالم پیانیچ ستاره بوسنیایی یوونتوس است و برای این مهم حاضر است یکی دو بازیکن خود را نیز به باشگاه ایتالیایی واگذار کند از جمله آرتور ملو را. هافبک برزیلی اما مخالفت ...

بهترین بازیکن ماه نوامبر سری آ انتخاب شد

6 0

ایتالیا   1397/09/15

تحادیه فوتبال ایتالیا از فصل جاری از بهترین بازیکن ماه تقدیر می‌کند. بدین ترتیب ژروینیو وینگر ساحل عاجی تیم فوتبال پارما به عنوان بهترین بازیکن ماه نوامبر سری‌آ ایتالیا انتخاب شد.ژروینیو تاکنون برای پارما پنج گل به ثمر رسانده و در ماه نوامبر نیز نقش بسزایی در موفقیت این تیم داشته است. گفتنیست این جایزه توسط دامیانو توماسی رییس اتحادیه بازیکنان ایتالیا به این بازیکن آفریقایی اهدا شد.

پیشنهاد استون ویلا برای جذب ژروینیو رد شد

0 0

ایتالیا   1394/06/04

پیشنهاد استون ویلا برای جذب ژروینیو مهاجم سابق آرسنال رد شد.طرفداری - باشگاه استون ویلا که قصد تقویت خط حمله تیمش را دارد، مهاجم ساحل عاجی رم را در لیست خود قرار داده بود.به گزارش Corriere dello Sport، استون ویلا پیشنهادی 10 میلیون پوندی برای جذب ژروینیو به رم ارائه داده است، که پیشنهاد مذکور توسط سران جالوروسی رد شده است.

گالا به دنبال ژروینیو

2 0

آاس رم   1394/04/16

رسانه های ترکیه از علاقه مندی گالاتاسارای به ژروینیو مهاجم رم خبر دادند. به تازگی انتقال ژروینیو از رم به الجزیره منتفی شد، اما حال ممکن است مهاجم ساحل عاجی به ترکیه برود.گالا به تازگی لوکاس پودولسکی را جذب کرده و از نظر بوگون تی وی غول فوتبال ترکیه به دنبال ژروینیوست.

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi