خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
پرش
2

کریس رونالدو و گلی از ارتفاع دو نیم متری!

11 0

یوونتوس   1398/09/30

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو روزهای تلخ اوایل فصل را فراموش کرده و در ده روز اخیر نمایش فوق العاده ای داشته است. بعد از باز کردن دروازه لاتزیو، لورکوزن و اودینزه در روزهای گذشته، ستاره پرتغالی نیز موفق شد به زیبایی و به سبکی که تخصص خودش است برابر سمپدوریا گلزنی کند در اواخر نیمه اول بود که با ارسال الکس ساندرو، کریستیانو رونالدو با یک ضربه پرواز بلند و با اختلافی فاحش نسبت به مدافع حریف، با ضربه ...

عکسی از رونالدو و یکی دیگر از پرش های جالبش

137 25

رئال‌مادرید   1394/01/23

رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید معمولا پرش های بلندی را در زمین فوتبال انجام می دهد پرش هایی که خاص است و کمتر کسی می تواند آن را انجام بدهد.او این بار و در بازی با تیم ایبار یکی دیگر از پرش های معروفش را انجام داد،پرشی که البته این بار با "جفت پا"انجام داد.در نگاه اول شاید انجام دادن حرکت او کار ساده ای باشد اما این عکس نشان می دهد که او کار چندان ساده ای را انجام نداده است.

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi