خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
ویتولو
3

ویتولو: برای متقاعد کردن سیمئونه تلاش خواهم کرد

17 0

اتلتیکومادرید   1396/12/03

اوضاع برای ماشین، آن طور که انتظار می‌رفت، پیش نرفته است.ویتولو، وینگر اسپانیایی اتلتیکو مادرید می‌گوید برای بازی کردن به این تیم آمده است.ویتولوی 29 ساله یکی از خریدهای تابستانی اتلتیکو بود که به دلیل محرومیت این باشگاه، تا زمستان در لاس پالماس بازی کرد و از ابتدای ژانویه در اختیار سیمئونه است. با این حال، او نتوانسته چولو را متقاعد کند تا از او در ترکیب اصلی بهره ببرد. ویتولو از زمان پیوستن به اتلتیکو اغلب اوقات ...

اولین تمرین ویتولو با اتلتیکو مادرید

15 0

اتلتیکومادرید   1396/10/09

چولو به مرور ترکیب قدرتمندتری خواهد داشت. ویتولو، وینگر اسپانیایی اتلتیکو مادرید که در تابستان جاری خریداری و به دلیل محرومیت، به لاس پالماس قرض داده شد، با شروع تمرینات کریسمس اتلتیکو، برای اولین بار با هم تیمی‌های جدیدش تمرین کرد. البته او در تمرین گروهی حضور نداشت و در کنار یکی از بدنسازان باشگاه به تمرینات اختصاصی مشغول بود. نکته جالب، توجه عجیب سیمئونه به تمرینات ویتولو بود.

ویتولو: مسی نشان داد که چرا بهترین بازیکن جهان است

7 0

بارسلونا   1394/05/21

به گزارش سایت Goal، ویتولو می گوید که لیونل مسی در بازی دیشب فینال سوپرکاپ اروپا بین بارسلونا و سویا نشان داد که از چه جهت او را بهترین بازیکن جهان می دانند. مسی در این بازی موفق شد تا 2 بار به زیبایی دروازه حریف را از ضربات آزاد پشت محوطه جریمه باز کند. ویتولو درباره مسی و بازی دیشب گفت:مسی بهترین بازیکن تاریخ است و در این بازی یک عملکرد طوفانی را از خود به نمایش گذاشت. تیم آن ها بهترین عملکرد ممکن را داشت. ما در ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi