خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
هزینه
3

کی روش و نیم: هزینه 1 ساله پرسپولیس!

24 4

پرسپولیس   1394/01/22

هنر مدیران پرسپولیس در این فصل، هزینه حدود 10 میلیاردی برای کادر فنی این تیم است. هزینه ای که حدود 1.5 برابر دستمزد کارلوس کی روش در یک سال است!پرسپولیس فصل را با سرمربیگری علی دایی آغاز کرد. برای دایی و کادر فنی اش، حدود 4 میلیارد هزینه شد. هزینه ای برای تنها 7 هفته. دایی برکنار شد تا کادر فنی اش هم همراه او جدا شوند. همین بهانه ای بود برای حضور درخشان و مربیانی جدید که با او به پرسپولیس آمدند. برای درخشان و ...

نگرانی سر الکس فرگوسن بابت هزینه های لوییز ون گال

1 0

منچستریونایتد   1393/09/21

# گفته می شود سر الکس فرگوسن سرمربی سابق منچستر یونایتد که هم اکنون به عنوان عضو هییت رییسه در این باشگاه حضور دارد نگرانی هایی بابت هزینه هایی که لوییز ون گال قصد دارد در تابستان آینده در یونایتد داشته باشد دارد. گفته می شود ون گال قصد دارد با 200میلیون پوند تابستان آینده تیمش را تقویت کند. فرگوسن نگران است با خروج این مبلغ از باشگاه، منچستر یونایتد با مشکل مواجه شود.

لیگ ایران در خطر محرومیت

109 30

ایران   1393/08/03

درست مثل زمانی که پدیده «تعلیق فوتبال ایران» را کمتر کسی جدی می‌ گرفت، حالا هم در آستانه حذف لیگ حرفه ای فوتبال از لیگ های حرفه ای آسیا قرار داریم.نمایندگان و ناظران AFC، امسال بر پدیده توازن درآمد و مخارج تیم های لیگ فوتبال ایران نظارت خواهند داشت و اگر تیمی مدارک مستدل، برای اثبات توازن نداشته باشد، فاقد استانداردهای لیگ حرفه ای شناخته می‌ شود.علی اصغر بیگدلی، استاد دانشگاه تربیت بدنی تهران با اعلام این مطلب می‌ ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi