خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
نماد
4

عکس یادگاری بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس با نماد سال 97

11 0

پرسپولیس   1396/12/28

بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس با نماد سال 97 عکس یادگاری گرفتند.در حالیکه تا لحظه تحویل سال فرصت چندانی باقی نمانده، در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس، بازیکنان و کادرفنی این تیم با نماد سال 97 عکس یادگاری گرفتند.بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس در آستانه فرارسیدن سال نو، در حاشیه تمرین امروز با نماد سال 97 که سال سگ است عکس یادگاری گرفتند.

نماد تشویقی سرخ ها اضافه شد

0 0

پرسپولیس   1394/11/07

به گزارش بلاغ، دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و صبای قم در فینال جام شهدا در شرایطی در حال پیگیری است که یکی از بازیکنان صبا پس از پایان نیمه اول به شدت به داور معترض بود.حاشیه‌های این مسابقه را در زیر می‌خوانیم:* بعضی از هواداران در دقیقه ۱۰ همایون بهزادی را تشویق کردند و در دقیقه ۲۴ نیز به تشویق هادی نوروزی پرداختند. مرحوم بهزادی در پرسپولیس پیراهن شماره ۱۰ را برتن می کرد و نوروزی شماره ۲۴ را.* برخی از هواداران ...

تاریخچه نمادهای تیم‌های فوتبال ترکیه

48 1

ترکیه   1394/03/25

به گزارش مشرق، پیدایش نمادها و نشانه های تیمهای فوتبال ترکیه برای خود حکایتی شنیدنی دارد ، خبرنگار ایرنا گزارشی را از تاریخچه چگونگی انتخاب این نمادها تهیه کرده که به شرح زیر است :*** شیر نماد گالاتاسرایانتخاب نماد شیر برای تیم زرد و قرمز پوش گالاتاسرای به فوتبالیست طلایی 'نیهات بدیک' برمی گردد.وی که از سال ۱۹۱۶ میلادی بازی را در گالاتاسرای آغاز کرد، در کنار فوتبال به رشته های پرش طول، سوارکاری، شنا و قایقرانی ...

10: نماد جدید سرخپوشان

92 36

پرسپولیس   1393/09/03

پرسپولیسی ها دردو دربی گذشته که مقابل استقلال به برتری رسیده اند دو وجه مشترک داشتند. اول اینکه آنها 10 نفره به این مهم دست یافتند و بعد اینکه گل های برتری خودرا درفاصله زمانی 10دقیقه به ثبت رساندند.این اتفاق باعث شده تا بازیکنان پرسپولیس امروز درزمان تمرین با روحیه و شاداب خود مقابل دوربین نماد 10 را برای کری با حریف سنتی شان به نمایش بگذارند.

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi