خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
ناشنوایان
3

مسابقات ناشنوایان قهرمانی آسیا؛ تیم ملی فوتبال ایران در جمع

3 1

ایران   1397/02/13

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران در آخرین مسابقه خود در مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا و اقیانوسیه با نتیجه 3 بر صفر برابر تیم عمان به پیروزی رسید. گل های تیم ایران را مصطفی رحیم فردوس نژاد(17 و 22) و محسن فرضی(38) به ثمر رساندند.ملی پوشان ناشنوای کشورمان در مرحله نیمه نهایی ساعت 9:30 روز جمعه(14 اردیبهشت) مقابل تیم کره جنوبی قرار می گیرند.تایلند نیز با نتیجه 12 بر صفر عمان را شکست داد و ...

تیم پرسپولیس در یک دیدار دوستانه مقابل تیم ملی ناشنوایان به

41 2

پرسپولیس   1394/06/08

تیم پرسپولیس در یک دیدار دوستانه مقابل تیم ملی ناشنوایان به پیروزی پرگل رسید.به گزارش کاپ،سرخپوشان از ساعت 18 امروز در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ناشنوایان رفتند که این بازی با نتیجه 6 بر صفر به نفع شاگردان برانکو به پایان رسید.کمال کامیابی نیا در دقیقه دو نخستین گل سرخپوشان را زد.این گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.در دقیقه 31 محسن مسلمان گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند و علی علیپور هم 9 دقیقه بعد،گل سوم را ...

پرسپولیس فردا به مصاف تیم ملی ناشنوایان می‌رود

6 0

پرسپولیس   1394/06/07

تیم فوتبال پرسپولیس فردا در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی فوتبال ناشنوایان می‌رود.تیم ملی فوتبال پرسپولیس که در تعطیلات لیگ به سر می‌برد برای حفظ آمادگی خود ساعت 18 فردا در ورزشگاه درفشی‌فر به مصاف تیم ملی فوتبال ناشنوایان می‌رود.تیم ملی فوتبال ناشنوایان که قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد خود را برای حضور در هشتمین دوره بازی‌های آسیا - اقیانوسیه که مهرماه سال جاری در چین تایپه برگزار می‌شود آماده می‌کند.

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi