خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
موندو
6

موندو ؛ آدریانو میتواند به صورت رایگان از بارسلونا جدا شود !

27 0

بارسلونا   1394/07/17

آدریانو ستاره برزیلی بارسلونا از شرایط خود در بارسلونا راضی نیست و نمیخواهد قرارداد خود را تمدید کند . موندو گزارش داد : در روز های گذشته مذاکراتی بین آدریانو و مدیران باشگاه انجام شد که در نهایت آدریانو به علت راضی نبودن از شرایط خویش راضی نشد قرارداد خود را تمدید کند نکته قابل توجه است که روبرت مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده بود که آدریانو تا 15 مارس وقت دارد در مورد پیشنهاد باشگاه تصمیم ...

موندو : بارسا می تواند به جای رافینیا بازیکن خریداری کند

44 1

بارسلونا   1394/06/27

موندو دپورتیو گزارش داده است که براساس ماده 44.05 اتحادیه فوتبال اروپا هیچ بازیکنی نمی تواند در خارج از وقت نقل و انتقالات با تیم دیگری قرارداد امضاکند مگر آنکه آن تیم بازیکنی با مصدومیت بالای 30 روز داشته باشدکه طبق این ماده بارسا اجازه ی خرید و اضافه کردن یک بازیکن به تیم خود را دارد .توتی فریکسا ( یکی از کاندیدهای ریاست باشگاه ) نیز در توتیتی گفته است : قوانین در حال حاضر این اجازه را به باشگاه میدهند تا آنها یک ...

موندو : وضعیت روبرتو در بارسلونا نامشخص است !

2 0

بارسلونا   1394/05/04

بنابرگزارش موندو دپورتیو وضعیت سرجی روبرتو هافبک اسپانیایی بارسلونا نامشخص است . بر اساس این گزارش روبرتو میخواهد تصمیم بگیرد در بارسلونا به کار خود ادامه دهد یا به لیگ برتر جزیره برود .لوئیس انریکه در اواخر فصل گذشته از او خواست بارسلونا را ترک نکند اما با وجود خرید آردا توران و الکس ویدال که ژانویه اجازه ی بازی خواهند داشت او دیگر فرصت چندانی برای حضور در ترکیب پیدا نمیکند .

عناوین روزنامه موندو دپورتیوو اسپانیا 11 تیر | آردا، اوکی

34 2

بارسلونا   1394/04/11

خبرگزاری پارس فوتبال- تیترهای روزنامه موندو دپورتیوو اسپانیا را در 2 جولای مرور خواهیم کرد. آردا، اوکیبر اساس درخواست انریکه، خرید این بازیکن انجام می گیرد و او می تواند با بین 35 تا 40 میلیون یورو بارسایی شود پوگبا و یوونتوس به این نتیجه رسیدند که این فصل فروخته نشود: او برای رفتن به بارسلونا تا سال 2016/17 صبر می کند

موندو/ مسی مانیا

1 0

بارسلونا   1394/04/01

روزنامه هواداری بارسلونا، موندو دپورتیوو، در نسخه چاپی امروز از تیتر مسی مانیا استفاده کرده و در ادامه آن نوشته: غیر معمول، بازیکن جامائیکا، دشورن براون در زمین بازی از مسی خواست که با او سلفی بیندازد. همچنین نوشته: باقی بازیکنان جامائیکا هم در رختکن از او خواستند که با مسی عکس بیندازند.

موندو/تقویت مرکز

2 0

بارسلونا   1394/01/14

روزنامه هواداری بارسلونا، موندو، روی جلد خود تیتر تقویت مرکز را به کار برده است. موندو توضیح داده که بارسلونا به دنبال تقویت مرکز خط دفاعی خود است و در صورتی که فرمائلن به شرایط ایده آل نرسد مسئولان این تیم به سراغ لاپورته مدافع اتلتیک بیلبائو خواهند رفت. البته تماسهایی با نمایندگان ژروم بوآتنگ مدافع قدرتمند بایرن مونیخ نیز برقرار شده است.

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi