خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
موزه
5

ساخت موزه کاپیتان و آکادمی نوروزی و تقدیر از حسین هدایتی

5 2

پرسپولیس   1394/10/03

پرسپولیس نیوز : ستاد ویژه کاپیتان فقید پرسپولیس از اقدامات حسین هدایتی برای ساخت مقبره هادی نوروزی تقدیر و تشکر کرد.به گزارش پرسپولیس نیوز؛ ساخت و احداث مقبره هادی نوروزی که طرح خاصی دارد چند روز پس از مراسم چهلمین روز درگذشت هادی توروزی آغاز شد.هزینه احداث این مقبره چهل میلیون تومان برآورد شده و قرار است در کنار مقبره موزه کاپیتان فقید پرسپولیس هم ایجاد شود.در این موزه عکس ها ،البسه ورزشی و ویدیوهای هادی نوروزی و ...

مجسمه ی مسی

78 2

آرژانتین   1394/03/02

مجسمه موم از لیونل مسی در موزه مادام توسو در شهر نیویورک قرار گرفته است.

ّّگل دوم مسی به بایرن وارد موزه شد

25 10

بارسلونا   1394/02/18

باشگاه بارسلونا گل دوم لیونل مسی به بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان لیگ اروپا به عنوان یکی از برترین گل‌های تاریخ این باشگاه وارد موزه بارسلونا شد.مسی برای زدن این گل بواتنگ مدافع تیم بایرن مونیخ را به زیبایی دریبل کرد و با یک ضربه چیپ مانوئل نویر دروازه‌بان ملی پوش بایرن مونیخ آلمان را تسلیم کرد.بارسلونا در این مسابقه ۳ بر صفر به پیروزی رسید که مسی دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند.

نخستین موزه فوتبال ایران و خاورمیانه در تبریز افتتاح شد

15 0

تراکتورسازی   1393/10/04

به گزارش آناج، نخستین موزه فوتبال ایران عصر امروز در تبریز افتتاح شد که در این موزه اسنادی از تاریخ فوتبال تبریز و تصاویر تاریخی از تیم منتخب تبریز و داشته‌های قدیمی فوتبال این شهر از سال 1300 تا 1392 آورده شده است که علاوه بر آن تصاویری از بزرگان و بنیان‌گذاران فوتبال تبریز و انواع جام‌ها، کاپ‌ها و مدال‌های کسب شده در صده اخیر در این موزه گردآوری شده است.این موزه با ابتکار ایوب نیکنام لاله، نگارنده کتاب تبریز در گذر ...

اضافه شدن جام باشگاه های جهان به موزه رئال

74 8

رئال‌مادرید   1393/10/02

جام قهرمانی باشگاه های جهان به موزه رئال مادرید اضافه شد و هواداران می توانند آن را ببینند.رئال برای اولین بار در تاریخش قهرمان جهان شد که هواداران می توانند در تور برنابئو آن را مشاهده کنند.

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi