خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
معلول
3

معلول: با پیروزی مقابل الریان به استقبال پرسپولیس خواهیم رف

11 0

پرسپولیس   1397/05/28

سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر عنوان کرد که با پیروزی مقابل الریان به مصاف تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا می روند.نبیل معلول، سرمربی تیم فوتبال الدحیل پیش از دیدار با الریان در هفته سوم لیگ ستارگان قطر عنوان کرد: تیم این روزها در شرایط خوبی قرار دارد و با وجود مصدومیت زیاد بازیکنانمان ولی وضعیت تیم خوب است.وی افزود: دیدار پیش رو مقابل الریان برای ما مهم است تا با پیروزی در این بازی روحیه بازیکنان را بالا ببریم و با ...

حرکت ارزشمند رونالدو و اهدای پیراهن به یک معلول

21 0

رئال‌مادرید   1394/02/08

به گزارش ورزش 11، رئالی ها پس از پیروزی 4 بر 2 مقابل سلتاویگو هنگام بازگشت به مادرید حرکت ارزشمندی را انجام دادند.یکی از طرفداران معلول کهکشانی ها از رونالدو و چیچاریتو درخواست پیراهن شان را داشت و این دو بازیکن پیراهن خود را به وی اهدا کردند.همچنین سرخیو راموس هم به ابراز محبت با این هوادار پرداخت و با او عکس یادگاری گرفت.

حمایت اینیستا از دخترک نابغه

6 4

بارسلونا   1393/09/12

آندرس اینیستا بار دیگر حمایت خود را از دخترک نابغه اسپانیایی اعلام کرد.به گزارش AS، آنا ویوس که یک معلول ذهنی است اما توانایی های او برای خلق فونت های زیبا خارق مثال زدنی است. این دختر عینکی در سال 2013 توانست جایزه معتبر گمپر را از آن خود کند. آنا یکی از طرفداران بارسلونا می باشد که علاقه ویژه ای به این باشگاه دارد و چند فونت ویژه را برای تیم مورد علاقه خود ساخته است که در جدیدترین فونت خود اینیستا به استقبالش رفته ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi