خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
مجلل
3

خانه سوپرلوکس پل پوگبا در شهر منچستر! (+عکس)

19 1

منچستریونایتد   1395/11/19

پل پوگبا ستاره گرانقیمت منچستر یونایتد که ابتدای این فصل با قراردادی 89 میلیون پوندی از یوونتوس راهی انگلیس شد، یک خانه گرانقیمت و لوکس در منطقه چشایر انگلیس خریده است که مجهز به 5 اتاق خواب، استخر خصوصی، اتاق بازی و رسانه و یک پذیرایی لوکس است که در گذشته در تملک چیچاریتو بوده.

خانه مجلل مورینیو چه شکلی است؟ (+عکس)

12 1

منچستریونایتد   1395/08/23

سرمربی منچستریونایتد پس از ترک کردن هتلی در شهر منچستر، به منزل جدیدش نقل مکان کرد.به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مارکا، ژوزه مورینیو که در تابستان امسال با منچستریونایتد قرارداد امضا کرد، سالیانه 13 میلیون یورو دریافت می‌کند. او دستمزد سالیانه‌اش را کاهش داد و هزینه محل اقامتش را به باشگاه یونایتد سپرد. مورینیو برای زندگی هتل مجللی را در شهر منچستر انتخاب کرد که آن 62 هزار یورو برای باشگاه انگلیسی هزینه برداشت. به ...

خانه‌ ی مجللی که پرس خرید!

0 0

رئال‌مادرید   1394/11/11

رییس باشگاه ر‌ئال‌ ماد‌رید پنت هاوسی در آمریکا خرید.فلورنتینو پرس یک پنت هاوس مجلل در نیویورک به ارزش ۴۰ میلیون یورو خرید.این ملک در قلب منهتن و در ساختمان معروف one ۵۷ قرار دارد؛ مساحت آن بیش از شش هزار متر مکعب است و استخر خصوصی دارد.از این پنت هاوس که یک سالن برای ورزش، یک کتابخانه و سالن تئاتر دارد، می‌توان سنترال پارک را مشاهده کرد.

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi