خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
مادربزرگ
4

علی دایی داغدار شد!

33 3

ایران   1396/01/20

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران داغدار شد.علی دایی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در سوگ مادربزرگ خود نشست و داغدار شد.امروز مراسم تشییع مادربزرگ علی دایی در اردبیل برگزار شد.

فان خال:مادربزرگ من هم می داند باید حمله کنیم

11 0

منچستریونایتد   1394/08/17

لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد، اعلام کرد لازم نیست هواداران به او یادآوری کنند که باید ‏نمایش های هجومی ارائه بدهند. ‏ شیاطین سرخ بعد از چند تساوی بدون گل در لیگ برتر، شب گذشته توانستند 2-‏‏0 وست بروم را از پیش رو بردارند.‏نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و هواداران مانند همیشه با فریادهای "حمله، حمله، ‏حمله" از شاگردان فان خال می خواستند نمایشی هجومی ارائه بدهند. ‏این مربی هلندی بعد از بازی به ...

مدافع استقلال عزادار شد

41 11

استقلال   1394/03/04

مدافع تیم فوتبال استقلال در غم از دست دادن مادربزرگ خود عزادار شد.حنیف عمران‌زاده مدافع تیم استقلال که امروز از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محرومیت 3 جلسه ای رو به رو شده است در غم از دست دادن مادربزرگ خود عزادار و این بازیکن برای شرکت در مراسم خاکسپاری راهی شمال کشور شد.کانون این ضایعه را به عمران زاده تسلیت گفته و برای آن مرحومه علو درجات را از درگاه ایزد منان خواستار است.

فرهاد مجیدی در کنار مادر بزرگش

154 9

استقلال   1393/12/24

مجیدی در صفحه اینستاگرام شخصی اش عکس خود در کنار مادر بزرگش را منتشر کرده است.

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi