خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
لیورول
2

ادای احترام هواداران باشگاه یوونتوس به قربانیان فاجعه هیسل

6 0

یوونتوس   1394/03/03

پیش از دیدار امشب دو تیم یووتوس و ناپولی هواداران باشگاه یوونتوس با در دست داشتن اسامی 39 قربانی فاجعه استادیوم هیسل که پیش از فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در سال 1985 بین دو تیم یوونتوس و لیورپول کشته شدند، ادای احترام کردند.به همین مناسبت در دقیقه 39 دیدار امروز یوونتوس و ناپولی، هواداران یووه به شکل زیبایی یاد و خاطره از دست رفتگان فاجعه هیسل را گرامی داشتند.

جرارد: میخواهم ترکیبی از ونگر و فرگوسن باشم

21 0

آرسنال   1394/02/29

کاپیتان لیورپول آرزو دارد که روزی هدایت این تیم را برعهده گیرد. او می‌گوید اگر روزی مربی لیورپول شود تلاش خواهد کرد تا ترکیبی از آرسن ونگر و سرآلکس فرگوسن شود.به گزارش وبسایت نود و به نقل از ایسنا، استیون جرارد، اسطوره باشگاه لیورپول آخرین فصل حضورش را در لیورپول پشت سر می‌گذارد. کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال انگلیس دوست ندارد که بعد از پایان یافتن دوران بازیگری خود علاقه اش را با دنیای فوتبال قطع کند. او دوست دارد ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi