خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
لمینا
3

لمينا:از پيوستن به بزرگترين باشگاه ايتاليا خوشحالم

0 0

یوونتوس   1394/06/19

ماریو لمینا دلایلش را برای پیوستن به یوونتوس بیان می کند و ابراز امیدواری کرد که شبیه پل پوگبا پس از مصدومیت سامی خدیرا، مسئولین یوونتوس تصمیم گرفتند در روز پایانی نقل و انتقالات، ماریو لمینا هافبک المپیک مارسی را به صورت قرضی به خدمت گیرند. این هافبک 22 ساله در مصاحبه با RMC Sport گفت:من از بابت پیوستن به یوونتوس بسیار خوشحالم، چرا که آن ها بزرگترین باشگاه ایتالیا هستند و این شانس را خواهم داشت تا در زمینه بین ...

رسمی : لمینا به یوونتوس پیوست

11 0

یوونتوس   1394/06/10

ماریو لمینا هافبک دفاعی فرانسوی-گابونی المپیک مارسی که امروز صبح به تورین آمده بود تا در تست های پزشکی شرکت کند ، با قراردادی قرضی به یوونتوس پیوست.لمینا با قراردادی قرضی به ارزش ۱٫۵ میلیون یورو و حق خرید ۱۰ میلیون یورویی در پایان فصل به یوونتوس آمده است.لمینا بازیکن تیم ملی زیر ۲۱ ساله های فرانسه است.

یوونتوس، هرنانس و لمینا را به خدمت گرفت

11 0

یوونتوس   1394/06/10

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری که با جدایی آرتورو ویدال و آندره آ پیرلو، مصدومیت کلودیو ‏مارکیزیو و ناکامی در خرید جوبیان دراکسلر، با مشکلاتی در خط میانی مواجه شده، در آخرین ساعات ‏شب گذشته، این دو بازیکن را به خدمت گرفت.‏هرنانس که قراردادی سه ساله با یوونتوس امضا کرد، با 11 میلیون یورو راهی تورین شده است. ضمن ‏اینکه براساس عملکرد او، اینتر می تواند 2 میلیون یوروی دیگر به جیب بزند. او در ژانویه 2014، با ‏انتقالی 18 ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi