خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
لطیفی
3

مدافع گسترش‌فولاد به ملوان پیوست

10 0

گسترش فولاد   1395/04/30

مدافع فصل گذشته تیم گسترش فولاد به ملوان انزلی پیوست. به گزارش "ورزش سه"، علیرضا لطیفی مدافع چپ تیم گسترش فولاد پس از پایان قراردادش با این باشگاه، امروز با عقد قراردادی یکساله به تیم دسته اولی ملوان انزلی پیوست.لطیفی سابقه بازی در تیم های سایپا و صبا را نیز در کارنامه دارد.

پیام تسلیت باشگاه فرهنگی، ورزشی راه آهن

3 0

راه‌آهن   1394/02/03

پیام تسلیت باشگاه فرهنگی، ورزشی راه آهن به مناسبت درگذشت پدر گرامی جناب آقای لطیفی جناب آقای لطیفی فقدان پدر بزرگوارتان ما را نیز اندوهگین ساخت. غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و سلامتی و طول عمر با عزت برای جنابعالی از پروردگار متعال خواهانیم.ما را در غم خود شریک بدانید.باشگاه فرهنگی ورزشی راه آهن

لطیفی هیچگونه مشکل قانونی برای مربیگری در راه آهن ندارد

4 0

راه‌آهن   1393/11/16

مسئولان باشگاه راه آهن ضمن تاکید بر اینکه علی لطیفی هیچگونه مشکل قانونی برای سرمربیگری در این تیم ندارد، اهداف خود را برای جذب بازیکنان جدید تشریح کردند.به گزارش خبرنگار سایت باشگاه راه آهن، در پی اظهار نظر اخیر علیرضا علیپور، دبیر کمیته صیانت سازمان لیگ حرفه ای، که علی لطیفی برای سرمربیگری تیم راه آهن مجوز حرفه ای ندارد و برخی از بازیکنان جدید این تیم معلوم نیست بر چه مبنایی جذب شده اند و در مبلغ قرارداد آنها 12000 ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi